Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Biodiversitat: Conservació i Evolució Logo del portal

  • 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 12965: Ser capaços de treballar en equip amb eficiència en la seua tasca professional o investigadora.
  • 12966: Ser capaços de realitzar una presa ràpida i eficaç de decisions en la seua tasca professional o investigadora.
  • 13023: Ser capaços d'accedir a la informació necessària (bases de dades, articles científics, etc.) i tenir prou criteri per a la seua interpretació i utilització.
  • 266: Estimular la capacitat per al raonament crític i per a l'argumentació des de criteris racionals.
  • 267: Estimular l'interés per l'aplicació social i econòmica de la ciència.
  • 15112: Ser capaços d'accedir a ferramentes d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
  • 15113: Ser capaços de valorar la necessitat de completar la seva formació científica, històrica, en llengües, en informàtica, en literatura, en ètica, social i humana en general, assistint a conferències o cursos i / o realitzant activitats complementàries, autoavaluant l'aportació que la realització d'aquestes activitats suposa per a la seva formació integral.
  • 268: Afavorir la inquietud intel·lectual i fomentar la responsabilitat del propi aprenentatge.
  • 269: Afavorir el compromís ètic i la sensibilitat cap als problemes mediambientals.
  • 270: Capacitat per a la comunicació i divulgació d'idees científiques.
  • 271: Realitzar les labors pròpies de la seua professió, tant en empreses privades com en organismes públics, duent a terme estudis basats en l'ús de tècniques experimentals, en distints àmbits com ara: ciències de la vida i mediambiental.
  • 272: Realitzar estudis relacionats amb l'anàlisi de la biodiversitat i la seua conservació.
  • 192: Ser capaços de planificar i gestionar els recursos disponibles, tenint en compte els principis bàsics de la qualitat, prevenció de riscos, seguretat i sostenibilitat.
  • 193: Seleccionar les variables mediambientals necessàries per als estudis de camp.
  • 15370: Elaborar una memòria clara i concisa dels resultats del seu treball i de les conclusions obtingudes.
  • 194: Exposar i defendre públicament el desenrotllament, resultats i conclusions del seu treball.
  • 195: Conéixer i comprendre la naturalesa de la biodiversitat i els seus tipus.
  • 196: Aprofundir en el coneixement dels grups animals i vegetals.
  • 366: Ser capaços d'aplicar l'experiència investigadora adquirida per a iniciar el desenrotllament de la fase investigadora d'un programa de doctorat en temes relacionats amb la biodiversitat.
  • 15372: Ser capaços d'aplicar l'experiència investigadora adquirida en tasques pròpies de la seva professió, tant en l'empresa privada com en organismes públics.