Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Creació i Gestió d'Empreses Innovadores Logo del portal

Màster EI en Focus Innova Pyme 2015

  • 18 de novembre de 2015
Image de la noticia

El 4 de novembre es va celebrar Focus Innova Pime, una trobada empresarial centrada a difondre el suport a l'empreniment innovador i el finançament europeu a la pime.

Tots els alumnes del Màster de Creació i Gestió d'Empreses Innovadores, acompanyats pel seu Director Isidre March, van acudir a este esdeveniment com a part de la seua formació en l'assignatura de Seminaris d'Oportunitats de Negoci del programa del Màster.

Una experiència que els va servir per a conéixer a altres emprenedors a través del networking, assistir a diverses conferències i debats en les múltiples sales i conéixer entitats que presten suport a les pimes i emprenedors.

Imatges: