University of Valencia logo Logo Master's Degree in Development Aid Logo del portal

VI Edició del Projecte Interdisciplinari d'Innovació Docent COOP-ODS

  • May 29th, 2026
VI Edició del Projecte Interdisciplinari d'Innovació Docent COOP-ODS

COOP-ODS – Cooperació al desenvolupament i Sostenibilitat: investigació i transferència per a la formació universitària a partir dels ODS.

El dijous 20 es va celebrar el seminari de clausura de la VI edició del Projecte interdisciplinari d'innovació docent COOP-ODS amb la presentació per part de l'alumnat dels resultats del curs 2025-2026.

El projecte d'innovació educativa està liderat per Ana Sales i té com a finalitat que l'estudiantat del màster adquirisca la capacitat de vincular els coneixements que s'ofereixen al llarg del primer curs, tant en les assignatures comunes, com en les específiques (salut global i planificació integren del desenvolupament local) amb els ODS.

Quines assignatures i professors estem implicats en el projecte?

En el Tronc comú són:

  • Conceptes bàsics del desenvolupament: Awatef Ketiti i Albert Mora

Cooperació al desenvolupament: Raúl de Arriba

Les assignatures implicades dins de cada especialitat són:

Especialitat de Planificació integral del desenvolupament local:

  • Principis i teories per a la planificació i gestió del desenvolupament territorial: Joaquín Martín i Javier Serrano
  • Mètodes, tècniques i instruments per a la planificació i gestió del desenvolupament local: Ana Sales

Especialitat de Salud Global:

  • Malalties en països en desenvolupaments: Marius Fuertes i María Trelis
Images: