Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Logo del portal

Documentació a presentar per a la preinscripció al Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària

1.- Documentació en format electrònic a incloure en la sol·licitud

a) Còpia del DNI (espanyols), NIE (residents a Espanya) o PASSAPORT (estrangers).

b) Còpia del títol universitari oficial (excepte títols expedit per la Universitat de València).

  • En el cas de títols estrangers prèviament homologats pel Ministeri d'Educació espanyol, còpia de la credencial d'homologació del títol estranger pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
  • En el cas de títols estrangers no homologats que ja hagueren obtingut en cursos anteriors la resolució favorable d'accés als estudis de postgrau del Rector de la Universitat de València, còpia de la resolució.

c) Còpia del certificat acadèmic oficial (qualificacions). Els/as estudiants que hagen cursat estudis oficials en la UV podran adjuntar l'expedient acadèmic i la nota mitjana de la “Secretaria Virtual”.

d) Documentació específica requerida, si escau, per a accedir a l'especialitat o especialitats sol·licitades.

e) Còpia de la certificació acreditativa de llengua estrangera segons determina la normativa del màster.

f) En cas de discapacitat, còpia del certificat expedit per la unitat de valoració de la Comunitat Autònoma

g) En cas de que el màster requerisca la realització de pràctiques amb persones menors d'edat, els estudiants hauran d'aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia.

 

2.- Documentació en paper

Documentació a presentar en paper, en el Servei de Postgrau (Secció Màster Secundària, Aulari *Monteolivete, Av. Alcalde Reig, 8; 46006 València), personalment o per correu postal, una vegada realitzada la sol·licitud telemàtica de preinscripció:

  • Còpia compulsada de la titulació universitària oficial espanyola (llevat que el títol haja sigut expedit per la Universitat de València, en aquest cas no serà necessari).
  • Original o còpia compulsada del certificat acadèmic (llevat que el títol haja sigut expedit per la Universitat de València, en aquest cas no serà necessari).
  • En cas de títols estrangers, homologats prèviament pel Ministeri d'Educació espanyol, original o còpia compulsada de la credencial d'homologació.
  • En el cas de titulacions oficials estrangeres no homologades, original o còpia del títol oficial legalitzat o postil·lat i del certificat acadèmic (notes) legalitzat o postil·lat.
  • En cas de discapacitat, original i còpia compulsada del certificat expedit per la Unitat de Valoració de la Comunitat Autònoma.

Còpia compulsada: s'entén per còpia compulsada d'un document, la còpia confrontada amb l'original, en la qual es fa constar la coincidència formal amb el mateix, mitjançant la corresponent diligència. Les autoritats autoritzades són notaris, consolats i ambaixades.

Documents legalitzats o postil·lats: la legalització o postil·la ha de constar en el document original, per tant, només serà vàlida la presentació de la còpia compulsada que s'haja realitzat sobre el document complet.

Adreça postal del Servei de Postgrau, on presentar o enviar per correu postal la documentació requerida en paper:

Servei de Postgrau – Secció Màster Professorat Secundària
(Aulari *Monteolivete)
Universitat de València
Av. Alcalde Reig, 8
46006 València - Espanya

AVÍS IMPORTANT ESMENA DOCUMENTACIÓ:

La presentació de la documentació en format electrònic amb la sol·licitud de preinscripció no eximeix de la seua presentació en paper. Si resultara admès/a en un Màster i no s'haguera presentat la documentació en paper en el Servei de Postgrau, aquesta admissió ho serà de forma “condicional” al fet que s'esmene la presentació d'aquesta documentació.

La no esmena de la presentació de la documentació en paper abans de la finalització dels terminis establits (del 9 al 17 de juliol si es va presentar la sol·licitud de preinscripció en fase I de preinscripció i del 19 al 29 de setembre, si es va presentar la sol·licitud de preinscripció en fase II de preinscripció), comporta la pèrdua *dla plaça inicialment adjudicada, que s'oferirà en la crida de llista d'espera.

Per açò es recomana la presentació de la documentació en paper a continuació de la formalització de la preinscripció on-line, sense esperar al fet que s'òbriga el termini d'esmena per a les sol·licituds que resulten admeses condicionals.