Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent en Moda Digital i Producció Sostenible

Dades generals
Objectius
El Màster d'especialització en Moda Digital i Desenvolupament Sostenible té com a objectiu principal formar a professionals per a la indústria de la moda futura cobrint dues àrees d'interés:
D'una banda els aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests; i per un altre, els aspectes sostenibles de pensament i disseny ecològic, desenvolupament, mesurament i fabricació responsable d'impacte positiu.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:Semipresencial
Preu matrícula 6.870 € (Importe preu al públic)
Preu general  
Termini de preinscripció19/12/2025
Data d'inici curs gener 2026
Data de finalització curs desembre 2026
Edició1 ª
Codi títol25531040
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari De dilluns a divendres de 9-15h presencial i online
Lloc d'imparticióFacultad Psicología
Eixida professional
Perfil d'ingrés: Professionals que desitgen treballar en el sector de la moda. Eixides professionals: L'alumnat que curse el màster en Moda Digital i Producció Sostenible estarà capacitat per a treballar en la indústria de la Moda tant digital com de producció sostenible adquirint competències de totes dues índoles. Serà capaç de Dissenyar i Gestionar col·leccions i equips de disseny multidisciplinaris dins i fora de l'empresa. Dirigir grups artístics de disseny com a director artístic. Direcció d'empreses de moda. Comunicació i màrqueting sostenible. Gestor de Productes de Moda Sostenible. Consultor de moda sostenible. Gestor E-commerce. Gestor de desenvolupament de negocis. Influencer de màrqueting sostenible. Gestor Estratègic Omnicanal. Gestor i Consultor de Compra Sostenible. Gestor de fabricació i producció. Responsable de Qualitat. Responsable de Sostenibilitat.
Direcció
OrganitzadorDepartament de Psicologia Social
Col·laboradorAsociación de Investigación de la Industria Textil- AITEX / Canussa Europe S.L.U / Jeanologia, S.L. / Università degli Studi di Firenze
DireccióVicente Javier Prado Gascó
Catedrático de Universidad. Departament de Psicologia Social. Universitat de València
Mariola Marcet Rodriguez
EXPERTA EN MODA SOSTENIBLE. EMPRESA upcyclick
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció19/12/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Màrqueting sostenible i digital
 - Fonaments de màrqueting i orientació a la sostenibilitat
- Investigació de mercats
- Estratègies de màrqueting
- Màrqueting digital
- Anàlisi i visualització de dades
 
Gestió d'empreses digitals i sostenibles
 - La direcció d'empreses
- Models de negoci sostenibles
- L'entorn de l'empresa
- L'evolució de l'empresa
- Activitats de generació de valor
 
Medi ambient, riscos psicosocials i impacte positiu
 1. Medi ambient i desenvolupament sostenible
2. Desenvolupament sostenible en la indústria de la moda
3. Normatives internacionals
4. Anàlisi de l'impacte ambiental i estratègies de mitigació
5. Models de producció sostenible.
6. Disseny i implementació de solucions transformadores.
7. Riscos psicosocials aplicats a la indústria de la moda
 
Psicologia i Consum Responsable de Moda
 - Introducció a la Psicologia
- Introducció a la gestió de #RH en la indústria de la moda
- Psicologia del consumidor
- Factors psicosocials implicats en la presa de decisions de consum
-Tendències de consum i estratègies de promoció de consum responsable.
 
Filosofia i Cultura Sostenible
 - Fonaments filosòfics, ètics i culturals.
- Paradigmes contemporanis de sostenibilitat.
- Implicacions ètiques de la producció i el consum.
- Interseccions entre cultura, identitat i responsabilitat ambiental.
- Lideratge transformador cap a la sostenibilitat.
 
Tecnologia i Biomoda
 - Avanç en Biomaterials
- Innovacions del sector
- Biodesign, Bioarte i Biotecnologia
- Reptes ambientals i socials
 
Eines digitals per al disseny
 - Desenvolupament de competències avançades en dibuix i disseny digital.
- Organització de fluxos de treball digitals.
- Eficiència en processos co-creatius.
- Gestió col·laborativa en xarxa
 
Materials interactius
 -Tecnologies digitals i eines creatives.
- Integració de UX/ UI, narrativa digital, realitat estesa (AR/VR).
- Ludificació.
- Wearables i accessoris tecnològics.
 
Prototipado i Entorn Digital de Moda en 3D
 - Disseny i modelatge 3D de peces: Capacita als estudiants en l'ús de programari especialitzat per a crear i modelar peces de moda en tres dimensions, simulant amb precisió volums, detalls i característiques del disseny.
- Simulació de teixits i acabats: Els estudiants aprendran a treballar amb simuladors de materials, utilitzant textures i propietats físiques que repliquen el comportament real dels teixits en un entorn digital, permetent realitzar proves de fit, moviment i caiguda.
- Renderitzat i visualització realista: Desenvolupa habilitats en la creació d'imatges i vídeos renderitzats que permeten visualitzar de manera realista el disseny de moda, facilitant la presentació de col·leccions i l'avaluació dels productes abans de la producció física.
- Integració de la sostenibilitat en el procés de disseny: L'assignatura fomenta l'ús d'eines digitals com un mitjà per a optimitzar els recursos i reduir el desaprofitament en el procés de disseny i producció de moda, promovent pràctiques més sostenibles i eficients.
- Prototipado.
 
Projecte 1
 -Enfocament experimental
-Complements innovadors
-Investigació en nous materials
-Disseny especulatiu
 
Projecte 2
 - Enfocament sostenible i tecnològic
- Estratègies de Ecodiseño
- Residu Zero
- Optimització de processos creatius
 
Treball final de màster
 En aquesta assignatura, de forma tutoritzada, l'alumnat durà a terme les següents activitats:
1. Planificació del desenvolupament del treball, incloent seguiment, resolució de dubtes, etc.
2. Cerques en la bibliografia professional i científica obtenció i anàlisi de dades primàries (treball de camp, incloent observació i/o mesurament rigorós dels fenòmens d'interés) i/o secundaris (consultes a bases de dades, registres, recopilació de bibliografia, etc.).
3. Redacció d'una memòria escrita incloent fonaments, justificació, objectius, mètodes, resultats, discussió, conclusions i bibliografia del seu treball.
4. Preparació i presentació de la defensa oral del seu treball.
5. Resolució de casos que requereixen una actuació professional, tant en l'àrea de l'avaluació com de la intervenció en centres de serveis socials.
6. Treballs empírics de casos propis de la professió.
7. Revisions teòriques clàssiques i/o revisions teòriques de meta-anàlisi que recullen els principals continguts del Màster.
 
Pràctiques en empresa
 El mòdul de Pràctiques Externes proporciona a l'estudiant continguts formatius a través de l'experiència de treball en el camp de la moda digital i producció sostenible. També permet exercitar les habilitats professionals bàsiques i utilitzar les eines i tècniques de treball apropiades al camp de pràctica, de forma supervisada i avaluada. D'igual manera permet establir els elements necessaris perquè aquesta experiència siga una acció formativa dirigida a conéixer i participar en les dinàmiques del treball professional i del treball en equips interdisciplinaris en el camp de la moda. A aquest efecte, l'estudiant participarà en les activitats del centre que es proposen, coneixerà la gestió de les obligacions de documentació del centre i participarà en els procediments d'informació i comunicació que es duguen a terme.
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Marco Baldan Pardo Especialista en programación
María Cano Gómez Directora empresa Canussa
Paolo Franzo Profesor/a. Universita Degli Studi de Firenze
Lorena González García Ayudante/a Doctor/a + info
Cristian Gregori Faus Investigador/a en Formación Prometeo. Departamento de Educación Física y Deportiva. Universitat de València + info
Óscar Llopis Córcoles Profesor/a Titular de Universidad + info
María Isabel Lluch Diago Investigador/a no Doctor/a UV A1. Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados. Universitat de València + info
Mariola Marcet Rodriguez EXPERTA EN MODA SOSTENIBLE. EMPRESA upcyclick
Desamparados Pardo Cuenca Profesora Titular de diseño de moda de la EASD de Valencia.
Vicente Javier Prado Gascó Catedrático de Universidad. Departament de Psicologia Social. Universitat de València + info
Andrea Quartu Profesor/a. Università della Campania Luigi Vanvitelli
Renato Stasi Profesor/a. Universita Degli Studi de Firenze
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Per a accedir als ensenyaments oficials de Màster serà necessari complir amb algun d'aquests requisits.
- Estar en possessió d'un títol oficial de Graduat o Graduada o el seu equivalent a:
Titulat Superior en Disseny de producte, Disseny de gràfic, Disseny de moda, Graduat o Graduada en Disseny de producte, Disseny d'interiors, Disseny de gràfic, Disseny moda, Graduat o Graduada en Creació i Disseny, Graduat o Graduada en Belles arts Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual, Graduat o Graduada en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Graduat o Graduada en Gestió i Administració Pública, Graduat o graduada en Administració i Gestió d'Empreses, Graduat en Econòmiques i Ciències Empresarials, Graduat o Graduada en Disseny i Tecnologies Creatives, Graduat o graduada en Tecnologies Interactives, Graduat o graduada en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, Graduat o Graduada en Psicologia, Graduat o Graduada en Història de l'Art, Graduat o Graduada en Filosofia, Graduat o Graduada en Arquitectura, Graduat o Graduada en Sociologia, Graduat o Graduada en Màrqueting i altres titulacions homologues prèvia aprovació per la comissió acadèmica del Màster.
Així mateix podran accedir els titulats conforme a sistemes educatius aliens a l'Espai Europeu d'Educació Superior sense necessitat de l'homologació dels seus títols, prèvia comprovació per la comissió acadèmica del màster que aquells acrediten un nivell de formació equivalent. L'accés per aquesta via no implicarà, en cap cas, l'homologació del títol previ del qual estiga en possessió de l'interessat, ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar els ensenyaments artístics de Màster.
- Professionals vinculats amb experiència acreditable afí al màster.
- Domini del castellà nivell B2 per als estrangers.
- Domini de l'anglés nivell B1.
Criteris admissió
Els sol·licitants hauran d'emplenar el formulari preinscripció, que podrà ser descarregat de la pàgina web del màster publicat en la UV juntament amb el curriculum vitae de l'interessat, les certificacions acreditatives dels mèrits al·legats i un portfolio que reculla una mostra dels seus treballs. El portafolio consistent en projectes o treballs referents a temes afins al disseny de Moda que hagen sigut realitzats durant el Grau i/o Llicenciatura i/o experiència professional. Les sol·licituds d'admissió seran dirigides a la Comissió acadèmica del títol de Màster.

Els criteris a considerar en la selecció dels futurs estudiants seran:
- La qualificació de l'expedient acadèmic i curriculum vitae.
- El disposar de coneixements bàsics en les àrees que es treballen en aquest Màster.
- Experiència laboral relacionada amb les temàtiques del Màster.
- La qualitat del portfolio
- Vinculació/col·laboració en línies d'investigació presents en el Màster.
- Es podrà realitzar una entrevista per a determinar l'adequació dels estudiants. En aquesta entrevista es valoraran els següents aspectes: a) La seua capacitat comunicativa b) L'interés per cursar el Màster c) La seua predisposició a treballar en equip d) La seua capacitat de defensa del currículum i la integració d'aquest en les competències oferides en el màster.
Resultats d'aprenentatge
El Màster d'especialització en Moda Digital i Desenvolupament Sostenible té com a objectiu principal formar a professionals per a la indústria de la moda futura cobrint dues àrees d'interés:
D'una banda els aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests; i per un altre, els aspectes sostenibles de pensament i disseny ecològic, desenvolupament, mesurament i fabricació responsable d'impacte positiu.

1. Analitzar els aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests.
2. Distingir i ser capaços emetre una valoració d'aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests.
3. Utilitzar adequadament els conceptes bàsics sobre aspectes de disseny i desenvolupament digital centrats en la creació de dissenys, continguts, artefactes i la fabricació d'aquests.
4. Realitzar dissenys, continguts, artefactes i fabricació productes de moda basats en el desenvolupament sostenible.
5. Conéixer els aspectes bàsics i mètodes de la psicologia del consumidor, gestió d'empreses i persones, màrqueting social, sostenibilitat i prevenció de riscos laborals.
6. Aplicar adequadament els conceptes i mètodes de la psicologia del consumidor, gestió d'empreses i persones, màrqueting social, sostenibilitat i prevenció de riscos laborals.
7. Identificar i dominar els principals conceptes i mètodes en tecnologia aplicada a la moda i Biomoda, materials interactius, eines digitals per al disseny sostenible.
8. Aplicar adequadament els principals conceptes i mètodes en tecnologia aplicada a la moda i Biomoda, materials interactius, eines digitals per al disseny sostenible.
9. Planificar la cerca i maneig de fonts documentals útils per al coneixement i la investigació en matèria de moda i producció sostenible.
10. Interpretar, construir i manejar bases de dades relacionades amb la moda i producció sostenible.
11. Aplicar mètodes d'investigació, diagnòstic i intervenció relacionats amb la moda i producció sostenible.
12. Analitzar críticament el disseny, resultats i conclusions d'estudis d'investigació relacionats amb la moda i producció sostenible.
13. Formular hipòtesi i objectius factibles, vàlids i rellevants en relació amb un problema de coneixement en moda i producció sostenible.
14. Estructurar i escriure informes amb els fonaments, mètodes i resultats de les dades i informació obtinguts a partir de l'observació i avaluació en moda i producció sostenible.
15. Comunicar conclusions amb implicacions pràctiques per a les persones que treballen en moda i producció sostenible.
16. Comunicar mitjançant la redacció escrita, exposició i discussió oral del seu treball.
17. Aplicar els coneixements adquirits en la titulació a l'experiència professional.
Contacte