Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Memòria d'Activitats 2018

Fugitivos. 1958

Fugitivos. Cinema sobre Drets Humans. 11/02/2020. Centre Cultural La Nau. 19.00h

Data: 11 de de febrer de 2020 de 19:00 a 21:00. Dimarts.

Lloc de realització: Aula Magna. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Cicle de cinema sobre Drets Humans

“Fugitivos”

(96 min. 1:32’ visualitzable. EEUU 1958. Stanley Kramer)

VO sub Castellà. NR menors de 13.

Després de l'accident del camió que els transporta, dos presoners, encadenats l'un a l'altre, fugen, mentre el Sherif i una partida de civils intenten caçar-los. Es tracta d'una fugida desesperada que els obligarà a caminar fins l'extenuació travessant la selva i arrossegant-se pel fang; encara que el pitjor és que fugen de si mateixos, l'un és un home blanc, l'altre és un home negre.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza:

Org: Amnistía Internacional València

Col: Aula de Cinema. Universitat de València.

Contacta: valencia@es.amnesty.org

Més informació: