
- Desenvolupament d’app per al mòbil
- Elaboració de materials audiovisuals
- Altres recursos digitals
- Píndoles formatives
- Elaboració de vídeos
Disseny, utilització i avaluació de materials, recursos i estratègies per a la docència
El projecte NAPCED unifica el treball de 7 professors pertanyents als Graus d'Estudis Anglesos i Comunicació Audiovisual i promou, com a objectius centrals, la col·laboració docent interdepartamental i el disseny de recursos pedagògics, projectes i accions que fomenten el desenvolupament i l'expressió de pensament crític (en primera i segona llengua) de l'estudiantat, a través de metodologies actives de l'aprenentatge.
Durant el curs 23-24 ens proposem realitzar un major recalcament en l'alfabetització crítica multimèdia dels nostres estudiants, emmarcada en els estudis d'alfabetització múltiple desenvolupats pels investigadors Cope i Kalantzis i fomentant la pràctica del pensament crític plantejada a través de diferents textualitats intermedials. Per a això proposem dissenyar noves guies de lectura crítica, objectes d'aprenentatge digitals i unitats didàctiques específiques sobre *intermedialidad i el seu impacte en la literatura i la comunicació audiovisual del segle XXI, que sens dubte actualitzaran i aportaran un valor afegit als plans d'estudis dels nostres graus. La intenció és reforçar l'aprenentatge conscient en diferents entorns textuals, millorant la capacitat analítica i creativa dels nostres
estudiants des d'una perspectiva intermedial que reforce la seua professionalització i ocupabilitat futura. Ampliar a més la difusió
de resultats i la col·laboració interdepartamental desplegada durant els últims dos cursos generant noves oportunitats per a la co-docència entre graus a través de: xarrades i tallers impartits en una selecció d'assignatures des de primer a quart curs; la creació de noves píndoles educatives i objectes d'aprenentatge sobre *intermedialidad aplicada a l'escriptura i el pensament crític; l'organització d'unes Jornades Interdepartamentals entorn de la lectura en el segle XXI, entesa des de diferents perspectives culturals i la publicació d'un volum col·lectiu
Objetius generals: la col·laboració docent interdepartamental i el disseny de recursos pedagògics, projectes i accions que fomenten el desenvolupament i l'expressió de pensament crític (en primera i segona llengua) de l'estudiantat, a través de metodologies actives de l'aprenentatge.
400
Grau en Comunicació Audiovisual 2010
Grau Estudis Anglesos : l'assignatura Literatura dels Estats Units II, impartida en tercer curs, L'assignatura de primer curs Història i Cultura dels Països de Parla Anglesa, l'assignatura Literatura dels EUA I: Orígens, impartida en segon curs, del Grau d' Estudis Anglesos, l'assignatura de quart curs: Literatura Medieval i del Segle XVI.
Grau de Comunicació Audiovisual: l'assignatura de Comunicació Interactiva (2n curs) i l'assignatura Ideació Televisiva (2n curs)
Grau de Estudis Anglesos i de Grau en Comunicació Audiovisual.
- BRIGIDO CORACHAN, ANA MARIA
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- MANUEL CUENCA, CARMEN
- PDI-Catedratic/a d'Universitat