ODS 1 |
crítica práctica literaria; educación multidisciplinar para la igualdad de género; educación para el desarrollo sostenible; literatura ilustrada |
Julia |
Haba Osca |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 1 |
intervenció comunitària, psicologia social aplicada |
Xavier |
Pons Diez |
Dept. Psicologia Social |
ODS 1 |
prevenció de la ceguera, baja visió, error refractiu, |
Maria Isabel |
Signes Soler |
Dept. Òptica i Optometria i Ciències de la Visió |
ODS 1 |
Desigualtat social, inclusió social, treball decent, relacions laborals |
Miguel Ángel |
Garcia Calavia |
Dept. Sociologia i Antropologia Social |
ODS 1 |
psicologia de les organitzacions, objectius desenvolupament sostenible, projecte "This works in my place-Latin-America" |
VICENTE A. |
MARTINEZ TUR |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 1 |
Economía Social, empresa social, empresas de inserción, acompañamiento a personas en situación de exclusión. Inclusión social y laboral. |
MANUEL FRANCISCO |
SALINAS TOMÁS |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 1 |
cooperación internacional, migraciones, desarrollo comunitario, desarrollo humano, sociedad civil |
Isabel |
Royo Ruiz |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 1 |
Economía social, innovació educativa, cooperatives, desenvolupament local |
RUBEN |
CUÑAT GIMÉNEZ |
Dept. Economia Aplicada |
ODS 1 |
Pobresa infantil; participació social infancia i adolescència; plans local d'inclusió i cohesió social; plans comunitaris d'igualtat, pau i no discriminació; empoderament de les dones a la vida social i laboral |
Jose-Vicente |
Perez-Cosin |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 1 |
derecho del trabajo, protección social |
José María |
Goerlich Peset |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 2 |
seguridad alimentaria, evaluación de riesgos toxicológicos, métodos de evaluación de la toxicidad, alimentos, contaminantes, antioxidantes de la dieta |
maría josé |
ruiz leal |
Dept. Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal |
ODS 2 |
bioinsecticides, resistència a insecticides, plantes resistents a insectes |
Juan |
Ferré Manzanero |
Institut Universitari de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED) |
ODS 2 |
Teledección, Temperatura, isla de calor, Evapotranspiración, agua, productividad, calidad del aire, desforestación, restauración, cambio climático |
José Antonio |
Sobrino Rodríguez |
Estructura de Recerca Interdisciplinar Laboratori de Processament d'Imatges (IPL) |
ODS 2 |
Intel·ligència artificial, aprenentatge estadístic, teledetecció, ciències de la terra i clima |
Gustau |
Camps Valls |
Estructura de Recerca Interdisciplinar Laboratori de Processament d'Imatges (IPL) |
ODS 2 |
Soberanía alimentaría, Mujeres y conflictos armados, Personas inmigrantes y ciudades acogedoras |
Ana |
Sales Ten |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 2 |
Diseño de nuevos compuestos químicos sostenibles (fármacos, pesticidas, nuevos materiales, etc.) |
Jorge |
Gálvez Alvarez |
Dept. Química Física |
ODS 2 |
Química Física, Química Teórica, Química computacional |
Francisco |
Torrens Zaragozá |
Institut de Ciència Molecular (ICMOL) |
ODS 2 |
cooperación internacional, migraciones, desarrollo comunitario, desarrollo humano, sociedad civil |
Isabel |
Royo Ruiz |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 2 |
ciutadania ecològica, agricultura sostenible, consum sostenible, sobirania alimentària, democràcia ecològica, transformació socio-ecològica, estat verd, esfera pública verda, transició agroalimentària, decreixement |
Carme |
Melo Escrihuela |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 2 |
Sensores, nanomateriales, enzimas, microondas, procesos sostenibles |
Jose Vicente |
Ros Lis |
Dept. Química Inorgànica |
ODS 2 |
Suelos, Génesis, Clasificación, Cartografia, Evaluación y Gestión. Desertificación, Planificación y Calidad ambiental |
ESTER |
VALVERDE |
Centre d'Investigació sobre la Desertificació (CIDE) |
ODS 2 |
Innovació social des de la ciutadania; transicions a la sostenibilitat; cooperació al desenvolupament; ONGD; benestar |
Sergio |
Belda Miquel |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 2 |
Història dels plaguicides, ciència i llei, ciència, experts i democràcia |
JOSE RAMON |
BERTOMEU SANCHEZ |
Institut Interuniversitari López Piñero d'Estudis Històrics i Socials, sobre ciència, tecnologia, medicina i medi ambient |
ODS 2 |
Ciències del sòl i del mediambient
Agricultura sostenible
Aprofitament i reciclatge de residus |
Rafael |
Boluda Hernández |
Dept. Biologia Vegetal |
ODS 2 |
compostaje, tratamiento y aprovechamiento de residuos agroindustriales, contaminación de suelos, relaciones suelo-planta, agricultura |
luis |
roca perez |
Dept. Biologia Vegetal |
ODS 2 |
Metabolisme vegetal, nutrició mineral, salinitat, transport de nutrients en plantes |
Amparo |
Sanz Grau |
Dept. Biologia Vegetal |
ODS 2 |
metodos de análisis, quimica verde, analisis de alimentos, control de fraudes, seguridad alimentaria, patrimonio cultural, analisis directo, preservación del patrimonio |
M. Luisa |
Cervera Sanz |
Dept. Química Analítica |
ODS 3 |
Happiness at work, well-being, human resource management, burnout |
Andrés |
Salas Vallina |
Dept. Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras" |
ODS 3 |
seguridad alimentaria, evaluación de riesgos toxicológicos, métodos de evaluación de la toxicidad, alimentos, contaminantes, antioxidantes de la dieta |
maría josé |
ruiz leal |
Dept. Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal |
ODS 3 |
Energía, materiales, fotovoltaico, eficiencia energética, iluminación, desinfección |
Ana |
Cros Stotter |
Institut Universitari de Ciència dels Materials (ICMUV) |
ODS 3 |
Climas motivacionales de empoderamiento, motivación, bienestar hedónico, bienestar eudaimónico, bienestar social, estilos de vida saludables, autonomía |
Isabel |
Balaguer Solá |
Dept. Psicologia Social |
ODS 3 |
intervenció comunitària, psicologia social aplicada |
Xavier |
Pons Diez |
Dept. Psicologia Social |
ODS 3 |
actius de salut, educació física, estereotips de gènere, coeducació, equidad |
IRENE |
MOYA MATA |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 3 |
Educació, Estudis de gènere, innovació social, innovació docent, formación inicial del profesorado, metodologías activas, didáctica de la música |
Rosa |
Isusi-Fagoaga |
Institut Universitari de la Creativitat i Innovacions Educatives (ICIE) |
ODS 3 |
actividad física, salud, sostenibilidad, estilo de vida activo, |
JORGE |
LIZANDRA MORA |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 3 |
igualtat, coeducació, formació del professorat, educació inclusiva, TIC |
Alícia |
Martí Climent |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 3 |
Benestar, creixement sostenible, ciutats sostenibles |
Rafael |
Boix Domenech |
Dept. Estructura Econòmica |
ODS 3 |
salud mental, psicoterapia, rehabilitación cognitiva y social, autoestigma y estigma social asociado a la salud mental |
Carmen |
Dasí Vivó |
Dept. Metodologia de les Ciències del Comportament |
ODS 3 |
Cultura de seguridad, desempeño de seguridad, desempeño fiable, organizaciones de alta fiabilidad.
Empleabilidad.
Prácticas de dirección de recursos humanos sostenibles. |
FRANCISCO JAVIER |
GRACIA LERÍN |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 3 |
Actividad física y deportiva, Aprendizaje Servicio, Calidad de vida, Educación, Deporte, Ejercicio Físico, Envejecimiento, Entrenamiento, Salud física, Salud cognitiva, Sistemas Complejos |
Cristina |
Blasco Lafarga |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 3 |
síntesis asimétrica, química verde, desarrollo de fármacos |
Santiago |
Diaz Oltra |
Dept. Química Orgànica |
ODS 3 |
Química Física, Química Teórica, Química computacional |
Francisco |
Torrens Zaragozá |
Institut de Ciència Molecular (ICMOL) |
ODS 3 |
psicologia de les organitzacions, objectius desenvolupament sostenible, projecte "This works in my place-Latin-America" |
VICENTE A. |
MARTINEZ TUR |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 3 |
Cuidados, cuidados de personas mayores, cuidados familiares no pagados, cuidados y COVID-19, estigma de la gordura, gordofobia, salud de las mujeres |
Nina María |
Navajas Pertegás |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 3 |
product design, imperfect competition, green goods, green consumption, emissions abatement, environmental policies |
Lluís M. |
Granero |
Dept. Anàlisi Econòmica |
ODS 3 |
Violencia de género, mujer maltratada, |
Virginia |
Dasí Fernández |
Dept. Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
ODS 3 |
benestar psicològic, benestar subjectiu, qualitat del treball |
Vicente |
González Romá |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 3 |
Sensores, nanomateriales, enzimas, microondas, procesos sostenibles |
Jose Vicente |
Ros Lis |
Dept. Química Inorgànica |
ODS 3 |
Història dels plaguicides, ciència i llei, ciència, experts i democràcia |
JOSE RAMON |
BERTOMEU SANCHEZ |
Institut Interuniversitari López Piñero d'Estudis Històrics i Socials, sobre ciència, tecnologia, medicina i medi ambient |
ODS 3 |
Cultura, innovació, creativitat, desenvolupament, sostenibilitat |
Raúl |
Abeledo Sanchis |
Dept. Economia Aplicada |
ODS 3 |
Cancer, Epigenética, |
Luis |
Torres Asensi |
Dept. Bioquímica i Biologia Molecular |
ODS 3 |
activitat física, promoció de la salut, desigualtats en salut, estils de vida actius, discapacitat, activitat física adaptada, educació física, educació inclusiva |
Joan |
Úbeda Colomer |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 3 |
Educació, Salut, Activitat Física |
Andrés |
Sigalat Vayá |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 3 |
violència, fair play, justícia social, estereotips de gènere, esport, educació física |
Pere |
Molina |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 3 |
Activitat física, esport, LGTBI+, diversitat, LGTBIfòbia, educació física |
Javier |
Gil Quintana |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 3 |
Activitat Física, Aprenentatge servei, Metodologies actives, Poblacions vulnerades |
Teresa |
Valverde Esteve |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 3 |
Pobresa infantil; participació social infancia i adolescència; plans local d'inclusió i cohesió social; plans comunitaris d'igualtat, pau i no discriminació; empoderament de les dones a la vida social i laboral |
Jose-Vicente |
Perez-Cosin |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 3 |
Contaminació lumínica, eficiència energètica, leds càlids, efectes sobre ecosistemes nocturns, efectes sobre salut humana, melatonina. parcs naturals, legislació sobre contaminació lumínica |
Enric |
Marco Soler |
Dept. Astronomia i Astrofísica |
ODS 3 |
simbiosi, microbioma, biologia sintètica, genètica evolutiva |
María Rosario |
Gil García |
Institut de Biologia Integrativa de Sistemes (I2SYSBIO) |
ODS 3 |
Afasia, demencia, Veu normal, Trastorns de la veu, alteracions maxilofacials, trastorns de la resonancia. |
Vicent |
Rosell Clari |
Dept. Psicologia Bàsica |
ODS 3 |
infancia, maternidad, crianza, primer vínculo emocional |
ROSA M |
TRENADO |
Dept. Psicologia Bàsica |
ODS 4 |
crítica práctica literaria; educación multidisciplinar para la igualdad de género; educación para el desarrollo sostenible; literatura ilustrada |
Julia |
Haba Osca |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 4 |
Educació literària, igualtat de gènere, ensenyament de l'ortografia |
Elia |
Saneleuterio Temporal |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 4 |
Gènere, LGTBI, Educació literària, Formació docent |
Miquel Àngel |
Oltra Albiach |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 4 |
Educació, Inclusió, Sostenibilitat, Igualtat |
JOAQUIM |
LÓPEZ RÍO |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 4 |
Climas motivacionales de empoderamiento, motivación, bienestar hedónico, bienestar eudaimónico, bienestar social, estilos de vida saludables, autonomía |
Isabel |
Balaguer Solá |
Dept. Psicologia Social |
ODS 4 |
Sostenibilidad, interculturalidad, literatura popular, cultura ashéninka, entorno natural, ODS, |
Anna M. |
Devís Arbona |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 4 |
Teledección, Temperatura, isla de calor, Evapotranspiración, agua, productividad, calidad del aire, desforestación, restauración, cambio climático |
José Antonio |
Sobrino Rodríguez |
Estructura de Recerca Interdisciplinar Laboratori de Processament d'Imatges (IPL) |
ODS 4 |
actius de salut, educació física, estereotips de gènere, coeducació, equidad |
IRENE |
MOYA MATA |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 4 |
Educació, Estudis de gènere, innovació social, innovació docent, formación inicial del profesorado, metodologías activas, didáctica de la música |
Rosa |
Isusi-Fagoaga |
Institut Universitari de la Creativitat i Innovacions Educatives (ICIE) |
ODS 4 |
Patrimoni teatral clássic, Literatura Espanyola, Humanitats Digitals, Didáctica patrimonial |
Josefa |
Badía Herrera |
Dept. Filologia Espanyola |
ODS 4 |
Empresa Familiar, Competitividad; Innovación, Buen gobierno, Políticas y estrategias empresariales, gobierno y dirección de instituciones educativas, |
Alejandro |
Escribá Esteve |
Dept. Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras" |
ODS 4 |
actividad física, salud, sostenibilidad, estilo de vida activo, |
JORGE |
LIZANDRA MORA |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 4 |
prevenció de la ceguera, baja visió, error refractiu, |
Maria Isabel |
Signes Soler |
Dept. Òptica i Optometria i Ciències de la Visió |
ODS 4 |
igualtat, coeducació, formació del professorat, educació inclusiva, TIC |
Alícia |
Martí Climent |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 4 |
Coeducació, educació inclusiva, pedagogía crítica, educació i LGTBI |
Daniel |
Martos Garcia |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 4 |
Coneixement didàctic del contingut, formació de mestres, formació de professors de secundària, factors cognitus en l'aprenentatge de les ciències, resolució de problemes, creativitat científica |
Joan Josep |
Solaz Portolés |
Dept. Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
ODS 4 |
Cultura de seguridad, desempeño de seguridad, desempeño fiable, organizaciones de alta fiabilidad.
Empleabilidad.
Prácticas de dirección de recursos humanos sostenibles. |
FRANCISCO JAVIER |
GRACIA LERÍN |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 4 |
Generó, educación, formación del profesorado |
Helena |
Rausell Guillot |
Dept. Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
ODS 4 |
Actividad física y deportiva, Aprendizaje Servicio, Calidad de vida, Educación, Deporte, Ejercicio Físico, Envejecimiento, Entrenamiento, Salud física, Salud cognitiva, Sistemas Complejos |
Cristina |
Blasco Lafarga |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 4 |
Economía Social, empresa social, empresas de inserción, acompañamiento a personas en situación de exclusión. Inclusión social y laboral. |
MANUEL FRANCISCO |
SALINAS TOMÁS |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 4 |
igualdad de género, diversidad sexual, conciliación estudiantil-familiar, coeducación, |
María Amparo |
Alonso Sanz |
Institut Universitari de la Creativitat i Innovacions Educatives (ICIE) |
ODS 4 |
cooperación internacional, migraciones, desarrollo comunitario, desarrollo humano, sociedad civil |
Isabel |
Royo Ruiz |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 4 |
Història dels plaguicides, ciència i llei, ciència, experts i democràcia |
JOSE RAMON |
BERTOMEU SANCHEZ |
Institut Interuniversitari López Piñero d'Estudis Històrics i Socials, sobre ciència, tecnologia, medicina i medi ambient |
ODS 4 |
Economía social, innovació educativa, cooperatives, desenvolupament local |
RUBEN |
CUÑAT GIMÉNEZ |
Dept. Economia Aplicada |
ODS 4 |
Cultura, innovació, creativitat, desenvolupament, sostenibilitat |
Raúl |
Abeledo Sanchis |
Dept. Economia Aplicada |
ODS 4 |
violència de gènere, desigualtat social, anàlisi crític del discurs |
Maruenda Bataller |
Maruenda Bataller |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 4 |
inclusión, perspectiva, género, nuevas, tecnologías |
Raquel |
Conchell Diranzo |
Dept. Educació Comparada i Història de l'Educació |
ODS 4 |
activitat física, promoció de la salut, desigualtats en salut, estils de vida actius, discapacitat, activitat física adaptada, educació física, educació inclusiva |
Joan |
Úbeda Colomer |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 4 |
Educació, Salut, Activitat Física |
Andrés |
Sigalat Vayá |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 4 |
violència, fair play, justícia social, estereotips de gènere, esport, educació física |
Pere |
Molina |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 4 |
Activitat física, esport, LGTBI+, diversitat, LGTBIfòbia, educació física |
Javier |
Gil Quintana |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 4 |
Activitat Física, Aprenentatge servei, Metodologies actives, Poblacions vulnerades |
Teresa |
Valverde Esteve |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 4 |
Pobresa infantil; participació social infancia i adolescència; plans local d'inclusió i cohesió social; plans comunitaris d'igualtat, pau i no discriminació; empoderament de les dones a la vida social i laboral |
Jose-Vicente |
Perez-Cosin |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 4 |
inclusión, educación física, diseño universal aprendizaje |
Jesus |
Ramón-Llin |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 4 |
Educació Infantil, Literacitat, Gènere, Diversitat LGTBI+ |
Miquel |
Oltra Albiach |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 4 |
Observación de laTierra, Teledetección, Humedad del Suelo, Parámetros Biofísicos de la Vegetación, Calidad de las Aguas Costeras, Balance Radiativo en Superficie, GNSS-R |
Ernesto |
López Baeza |
Dept. Física Atòmica, Molecular i Nuclear |
ODS 4 |
Lifelong learning, formación para toda la vida, formación permanente, formación continua, identidad de género, transgender rights, derechos laborales de las personas trans |
Óscar |
Requena Montes |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 5 |
crítica práctica literaria; educación multidisciplinar para la igualdad de género; educación para el desarrollo sostenible; literatura ilustrada |
Julia |
Haba Osca |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 5 |
sociopragmática, redes sociales, desigualdad de género, agresión y conflicto |
A. Patricia |
Bou Franch |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 5 |
diversidad de genero en la empresa, información no financiara |
Araceli |
Mora Enguídanos |
Institut Interuniversitari d'Economia Internacional (IEI) |
ODS 5 |
Educació literària, igualtat de gènere, ensenyament de l'ortografia |
Elia |
Saneleuterio Temporal |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 5 |
Gènere, LGTBI, Educació literària, Formació docent |
Miquel Àngel |
Oltra Albiach |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 5 |
Sostenibilidad, interculturalidad, literatura popular, cultura ashéninka, entorno natural, ODS, |
Anna M. |
Devís Arbona |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 5 |
Teledección, Temperatura, isla de calor, Evapotranspiración, agua, productividad, calidad del aire, desforestación, restauración, cambio climático |
José Antonio |
Sobrino Rodríguez |
Estructura de Recerca Interdisciplinar Laboratori de Processament d'Imatges (IPL) |
ODS 5 |
actius de salut, educació física, estereotips de gènere, coeducació, equidad |
IRENE |
MOYA MATA |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 5 |
Educació, Estudis de gènere, innovació social, innovació docent, formación inicial del profesorado, metodologías activas, didáctica de la música |
Rosa |
Isusi-Fagoaga |
Institut Universitari de la Creativitat i Innovacions Educatives (ICIE) |
ODS 5 |
Patrimoni teatral clássic, Literatura Espanyola, Humanitats Digitals, Didáctica patrimonial |
Josefa |
Badía Herrera |
Dept. Filologia Espanyola |
ODS 5 |
igualtat, coeducació, formació del professorat, educació inclusiva, TIC |
Alícia |
Martí Climent |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 5 |
Coeducació, educació inclusiva, pedagogía crítica, educació i LGTBI |
Daniel |
Martos Garcia |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 5 |
liderazgo, mujer, inteligencia emocional, empresa familiar, consejo familiar |
Maria |
Rodríguez García |
Dept. Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras" |
ODS 5 |
Soberanía alimentaría, Mujeres y conflictos armados, Personas inmigrantes y ciudades acogedoras |
Ana |
Sales Ten |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 5 |
Cultura de seguridad, desempeño de seguridad, desempeño fiable, organizaciones de alta fiabilidad.
Empleabilidad.
Prácticas de dirección de recursos humanos sostenibles. |
FRANCISCO JAVIER |
GRACIA LERÍN |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 5 |
Generó, educación, formación del profesorado |
Helena |
Rausell Guillot |
Dept. Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
ODS 5 |
psicologia de les organitzacions, objectius desenvolupament sostenible, projecte "This works in my place-Latin-America" |
VICENTE A. |
MARTINEZ TUR |
Institut d'Investigació en Psicologia dels RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral (IDOCAL) |
ODS 5 |
igualdad de género, diversidad sexual, conciliación estudiantil-familiar, coeducación, |
María Amparo |
Alonso Sanz |
Institut Universitari de la Creativitat i Innovacions Educatives (ICIE) |
ODS 5 |
Cuidados, cuidados de personas mayores, cuidados familiares no pagados, cuidados y COVID-19, estigma de la gordura, gordofobia, salud de las mujeres |
Nina María |
Navajas Pertegás |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 5 |
cooperación internacional, migraciones, desarrollo comunitario, desarrollo humano, sociedad civil |
Isabel |
Royo Ruiz |
Dept. Treball Social i Serveis Socials |
ODS 5 |
Violencia de género, mujer maltratada, |
Virginia |
Dasí Fernández |
Dept. Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
ODS 5 |
violencia y acoso en el trabajo, modelo social europeo, derecho administrativo laboral, promoción del empleo local, protección de derechos sociales fundamentales, diálogo social |
María |
Pons Carmena |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 5 |
igualtat, treball decent, dones, violència |
Elena |
Garcia Testal |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 5 |
Esport, gènere, futbol |
aranda malaves |
aranda malaves |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 5 |
Seguretat alimentària, seguretat ambiental, forensia mediambiental, epidemiologia basada en l'anàlisi d'aigües residuals, tècniques omicas |
Yolanda |
Picó García |
Centre d'Investigació sobre la Desertificació (CIDE) |
ODS 5 |
Història dels plaguicides, ciència i llei, ciència, experts i democràcia |
JOSE RAMON |
BERTOMEU SANCHEZ |
Institut Interuniversitari López Piñero d'Estudis Històrics i Socials, sobre ciència, tecnologia, medicina i medi ambient |
ODS 5 |
Cultura, innovació, creativitat, desenvolupament, sostenibilitat |
Raúl |
Abeledo Sanchis |
Dept. Economia Aplicada |
ODS 5 |
Desigualdades sociales, Desigualdades de género |
Miguel |
Fuster Márquez |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 5 |
Impacte de gènere - drets fonamentals - participació política |
Fernando |
Garcia Mengual |
Dept. Dret Constitucional, Ciència Política i de l'Administració |
ODS 5 |
Brecha de genero, temporalidad, salarios justos |
Rosario |
Sánchez Pérez |
Dept. Anàlisi Econòmica |
ODS 5 |
violència de gènere, desigualtat social, anàlisi crític del discurs |
Maruenda Bataller |
Maruenda Bataller |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 5 |
inclusión, perspectiva, género, nuevas, tecnologías |
Raquel |
Conchell Diranzo |
Dept. Educació Comparada i Història de l'Educació |
ODS 5 |
activitat física, promoció de la salut, desigualtats en salut, estils de vida actius, discapacitat, activitat física adaptada, educació física, educació inclusiva |
Joan |
Úbeda Colomer |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 5 |
violència, fair play, justícia social, estereotips de gènere, esport, educació física |
Pere |
Molina |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 5 |
ideología, género, identidad, diversidad, redes sociales, conflicto, agresión, moralidad |
Patricia |
Bou Franch |
Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) |
ODS 5 |
Activitat física, esport, LGTBI+, diversitat, LGTBIfòbia, educació física |
Javier |
Gil Quintana |
Dept. Educació Física i Esportiva |
ODS 5 |
Activitat Física, Aprenentatge servei, Metodologies actives, Poblacions vulnerades |
Teresa |
Valverde Esteve |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 5 |
diversitat de gènere a les disciplines CTEM; comunicacions 5G i posteriors |
Carmen |
Botella Mascarell |
Dept. Informàtica |
ODS 5 |
Pobresa infantil; participació social infancia i adolescència; plans local d'inclusió i cohesió social; plans comunitaris d'igualtat, pau i no discriminació; empoderament de les dones a la vida social i laboral |
Jose-Vicente |
Perez-Cosin |
Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) |
ODS 5 |
inclusión, educación física, diseño universal aprendizaje |
Jesus |
Ramón-Llin |
Dept. Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal |
ODS 5 |
Educació Infantil, Literacitat, Gènere, Diversitat LGTBI+ |
Miquel |
Oltra Albiach |
Dept. Didàctica de la Llengua i la Literatura |
ODS 5 |
infancia, maternidad, crianza, primer vínculo emocional |
ROSA M |
TRENADO |
Dept. Psicologia Bàsica |
ODS 5 |
derecho del trabajo, protección social |
José María |
Goerlich Peset |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 5 |
Lifelong learning, formación para toda la vida, formación permanente, formación continua, identidad de género, transgender rights, derechos laborales de las personas trans |
Óscar |
Requena Montes |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 5 |
género, trabajo decente, violencia, igualdad |
Elena |
Garcia Testal |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |
ODS 5 |
violencia, trabajo, género, acoso, riesgos psicosociales, contrato de trabajo, acoso sexual, mobbing |
Juan Antonio |
Altés Tárrega |
Dept. Dret del Treball i de la Seguretat Social |