
La jurista canadenca Fannie Lafontaine pronunciarà dilluns que ve una conferència en el centre cultural La Nau amb el títol “Un avenir incert: El futur de les missions de pau de l'ONU”.
La conferència, que tindrà lloc a l'aula magna a les 19 hores, ha sigut organitzada per l'Institut de Drets Humans (*IDH) amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València i de la Fundació *Canada.
Les perspectives de la Justícia Universal en relació amb el Dret Internacional Humanitari serà el tema sobre el qual Lafontaine impartirà una altra conferència, el dimarts a les 12,30 hores, en el saló de graus de la Facultat de Dret (Campus del Tarongers).
Fannie Lafontaine és catedràtica de Dret Internacional Penal i Drets Fonamentals de la Universitat Laval, advocada i membre titular de l'Institut d'Estudis Internacionals de Quebec, on també actua com a investigadora en el Programa de Pau i Seguretat Internacional. Ha sigut assessora i especialista en drets humans a l'Oficina Executiva de l'Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Drets Humans a Ginebra; adjunta al president i especialista els drets humans en la Comissió Internacional d'investigació sobre Darfur; i advocada de drets humans en diverses causes internacionals.