càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La Càtedra de Cooperatives Agroalimentàries organitza la seua VI jornada anual

  • 29 de setembre de 2023

La Càtedra de Cooperatives Agroalimentàries de Cooperatives Agroalimentàries d'Espanya i d'UVcàtedres organitza la seua VI jornada anual, en aquesta ocasió a Santiago de Compostel·la.

Vi

 

Tots els anys a l'inici del curs acadèmic la Càtedra realitza una jornada en la qual presenta les activitats que ha estat fent així i els treballs que ha elaborat durant el curs. L'acte se celebrarà el pròxim 3 d'octubre a Santiago de Compostela.

Es presentarà la memòria d'activitats de cinquena anualitat i activitats a desenvolupar en la sisena anualitat. A més, es realitzarà una ponència sobre les relacions laborals en les cooperatives agroalimentàries 30.

Addicionalment, es durà a terme una taula redona per a abordar el tema de l'explotació agrària per part de les cooperatives agroalimentàries. Finalment, s'analitzarà l'evolució en la integració cooperativa i la seua influència en el desenvolupament d'opcions productives.