
S’abordarà quines són les motivacions actuals per a voler construir una “marca”, una identitat única que, en ocasions, també expressa valors. Les estratègies de promoció, la voluntat de singularitzar-se o la busca de patrocinis o clients també serà objecte de reflexió.
Dimarts, 25 de novembre, 19h > Sala d’Actes
Taula redona 1 - De la falla a la marca. Com se creen marques dins de les comissions de falla
Amb Alma Gomis, professional del màrqueting; Marcos Soriano, president de la Falla Duc de Gaeta; Conxa Bermell, fallera de la comissió Mossen Sorell-Corona i metge; Paloma Mas, fallera de la comissió J. J. Dómine i graduada en Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques. Modera, Quique Collado.
Dimecres, 26 de novembre, 19h > Sala d’Actes
Taula redona 2 - Marcats per les Falles
Amb Julio Tormo, periodista; Miguel Santaeulalia, artista faller; Ibán Ramón, dissenyador; Reyes Pe, artista. Modera, Olga García Salguero, fallera i responsable de les xarxes socials de la Falla Plaça del Pilar.
Entrada gratuïta fins a completar aforament.
Organitza: Associació d’Estudis Fallers i Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València.









