Sesión | Fecha y hora de inicio | Fecha y hora de finalización | Aula | Ubicación |
---|---|---|---|---|
1 | 13/02/2023 10:00 | 13/02/2023 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servicio de Formación Permanente e Innovación Educativa (SFPIE) |
2 | 15/02/2023 16:00 | 15/02/2023 18:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servicio de Formación Permanente e Innovación Educativa (SFPIE) |
3 | 16/02/2023 10:00 | 16/02/2023 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servicio de Formación Permanente e Innovación Educativa (SFPIE) |
4 | 22/02/2023 16:00 | 22/02/2023 18:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servicio de Formación Permanente e Innovación Educativa (SFPIE) |
5 | 23/02/2023 10:00 | 23/02/2023 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servicio de Formación Permanente e Innovación Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Rausell Guillot, Helena
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Lopez Frances, Inmaculada
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Mut Montalva, Elena
- PDI-Titular d'Universitat
- Dega/Degana / Director/a Ets
- Torres Perez, Francisco Jose
- PDI-Titular d'Universitat
- Ramos Tolosa, Jorge
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Gil Quintana, Javier
- PDI-Ajudant Doctor/A
OBJECTIUS FORMATIUS:
El compromís del reconeixement de la diversitat constitueix una a posta ferma i una prioritat per a la Universitat de València. Per aquesta raó és vol dotar el personal d’administració i serveis i professorat de la Universitat de València de competències, habilitats i estratègies per al reconeixement i el respecte dels diversitats a través d’aquest curs de formació, que compleix els objectius específics següents:
- Facilitar la reflexió sobre els propipí prejudicis, estereotips i actituds interioritzades en relació amb el gènere, els orientacions sexuals diverses, els diferents identitats i cultures; així com dotar de coneixements i consciènciar sobre aquestes realitats.
- Oferir estratègies i recursos en relació amb aquests tems d’aplicabilitat en l’àmbit universitari.
- Dotar d’instruments per al desenvolupament i la implantació dels normatives vigents: llei trans autonòmica; llei LGTBI autonòmica; estratègies de la GVA; protocols universitaris; etc.
CONTINGUTS:
• Sessió 1. Introducció a la diversitat afectivosexual, de gènere i familiar – Inmaculada López
• Sessió 2. Presentació de la 1a fase del Diagnòstic – Elena Mut
• Sessió 3. Introducció a la diversitat ètnicocultural i religiosa – Jorge Ramos
• Sessió 4. Presentació de la 2a fase del Diagnòstic – Paco Torres
• Sessió 5. Guia d’esport inclusiu de la UV – Javier Gil
- Formació i sensibilització en matèria de diversitat afectivosexual i de gènere, ètnicocultural, religiosa i familiar.
- Instruments per a l’aplicació efectiva i sense discriminació de la normativa administrativa aplicable (Llei 8/2017, de 7 d’abril, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l’expressió de gènere a la Comunitat Valenciana; LIei 23/2018, de 29 de novembre, de la Generalitat, d’igualtat de les persones LGTBI; Estratègies de la Generalitat Valenciana en matèria de diversitat; entre altres).
Coneixements de la realitat universitària.
Sessions presencials dinàmiques, amb teoria i pràctica sobre el tema i treball en grup.
Assistència, com a mínim, al 80% de les hores.