Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Màster de Formació Permanent SAP S/4HANA Finance and Controlling-CECCA

Dades generals
Objectius
El Màster en F.P. SAP S/4HANA Finance and Controlling és la formació ideal per especialitzar-se en un dels perfils més demandats al mercat actual: el consultor / controller expert en SAP. Aquest paper clau a les empreses implica analitzar, avaluar i proporcionar informació estratègica per a la presa de decisions, convertint-se en un assessor essencial per als equips directius.

Aquest programa combina una sòlida formació teòrica en sistemes i tècniques de control de gestió amb el domini pràctic de SAP S/4HANA Finance and Controlling, un dels ERP més utilitzats a nivell global. Gràcies a aquest enfocament, el màster no només prepara els alumnes per enfrontar els reptes del control de gestió, sinó que els capacita en un entorn real SAP (FI i CO), utilitzant programari IDES per a pràctiques tant a classe com a casa. A més, inclou fins a 900 hores de pràctiques extracurriculars a les principals empreses de consultoria i tecnologia, com Accenture, Capgemini, Casa Pons, Deloitte, Grefusa, Grup Anyó, Grup Boluda, Hinojosa, Importac, Inetum, NTT Data, Power Electronics, Refresc Iberia, Renhus, Repsol Rimar, TS4 Advance, Verdifresh, Viewnext, entre d'altres. Aquestes pràctiques, generalment remunerades, reforcen l'experiència pràctica i la connexió directa amb el mercat laboral.

Amb una metodologia que inclou formació teòrica, pràctica i la realització d'un projecte de fi de màster, el programa també ofereix accés a certificacions oficials de SAP. Això garanteix una alta ocupabilitat per als seus egressats, que podran treballar en consultores internacionals o directament en departaments de control financer d'empreses. Si busques una especialització amb projecció global i accés directe al mercat laboral, aquest màster és la millor inversió per a la teva carrera professional.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursMàster de Formació Permanent
Modalitat:Semipresencial
Preu matrícula 8.500 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció15/09/2025
Data d'inici cursoctubre 2025
Data de finalització curs març 2026
Edició10 ª
Codi títol25111340
Crèdits:60.00 Crèdits ECTS
Horari Octubre: Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres 16.00 a 20.00 hores Novembre a Febrer: dimarts, dimecres i dijous 18.00 a 21.00 i divendres 16.00 a 20.00 hores Març a Juny: Horari Laboral Pràctiques Extracurriculars Empresa
Lloc d'imparticióFundación Universidad-Empresa
Eixida professional
L'alumnat en finalitzar el màster tindrà accés exclusiu a la borsa de treball del màster on participen tots els partners i empreses col·laboradores. Perfils buscats al mercat: - Consultors SAP - Controllers experts en SAP S/4HANA Finance & Controlling - Directors Financers - Controllers - Responsables de Planificació i Control de Gestió
Direcció
OrganitzadorDepartament de Comptabilitat
Col·laboradorDeloitte Advisory, S.L. / Grefusa, S.L. / RHENUS AUTOMOTIVE Systems Spain, SLU / Refresco Iberia SAU / Seidor Consulting, S.L. / Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
DireccióMercedes Barrachina Palanca
Departament de Comptabilitat. Universitat de València
Profesor/a Titular de Universidad
Vicente Mateo Ripoll Feliu
Profesor Honorario Universitat de València
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció15/09/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
SAP S/4HANA Finance & Controlling
 TS410 SAP S/4HANA Overview
- SAP S/4HANA Enterprise Management: Overview
- New User Experience: SAP Fiori UX3
- SAP S/4HANA Basics
- Financial Accounting and Management Accounting: Overview
- Financial Accounting and Management Accounting: Basics
- Human Capital Management
- Purchase to Pay Processing in SAP S/4HANA
- Warehouse Management - Stock
- Pla to Produeix Business Process in SAP S/4HANA
- Order to Cash Processing in SAP S/4HANA
- Project System

TS4F03 Management Accounting in SAP S/4HANA ¿ Academy Part I
- Organizational structures and master data in overhead cost controlling
- Account assignment of costs to cost centers and internal orders
- Tools for transaction-based postings within overhead cost controlling
- Periodic cost allocation procedures within overhead cost controlling
- Planning of cost and cost allocations in overhead cost controlling
- Budget management and availability control with internal orders
- Cost analysis using the information system
- Material cost estimate without quantity structure
- Preparation for product cost planning
- Material cost estimate with quantity structure
- Costing run (mass processing)
- Advanced cost estimate methods
- Extended valuation methods: mixed costing, raw material cost estimate, scrap
- Joint product cost estimates
- Valuation Options
- Cost Object Controlling
- Period End Closing for Product Cost Controlling by Period

TS4F04 Management Accounting in SAP S/4HANA ¿ Academy Part II
- Product cost controlling by order
- Period-end closing for product cost controlling by order
- Information system for product cost controlling
- Profitability management in SAP S/4 HANA
- Organizational structures and master data in Profitability Analysis
- Alignment and valuation
- Actual posting to COPA
- Planning and plan-integration
- Reporting in COPA costing based and COPA account based
- Value flows in COPA
- Overview of profit center accounting (PCA)
- Profit center master data
- Actual postings and data flow in PCA
- Integration of PCA with Materials
 
Planificació, Anàlisi i Control de Gestió. NIVELL I CCA. NIVELLACIÓ I INTEGRACIÓ
 1.1 Control de Gestió al S.XXI i Gestió d'Activitats Operatives.
- Evolució del Controller en els darrers 50 anys
- El Controller a les organitzacions del segle XXI
- Les dimensions del controller
- Tipologies del controller
- Volatilitat, Incertesa i Control de Gestió.
- Performance Metrics¿
- Cicle d'informació del controller
- El Controller 360
- Gestió d'activitats operatives
- L'ètica a l'exercici del control de gestió

1.2 Costos per a la presa de decisions
- El controller en la gestió de costos.
Principis de costos.
Sistemes de càlcul de costos.
Gestió estratègica de costos.
- Els costos en la presa de decisions.

1.3 Gestió pressupostària
- Alineament estratègic del pressupost.
Elements dels pressupostos, seguiment i control.
- Elaboració i planning de pressupostos.
- Tecnologia i sistemes d'informació als pressupostos.
- Zero-Based Budgeting.
- Activity Based Budgeting.
- Bracket Budgeting.
- Rolling Forecast.
- Beyond Budgeting.

1.4 Gestió i Estratègia Financera
- La Gestió Financera.
- Gestió d'estats financers.
- Eines i tècniques danàlisi financera.
- Diagnòstic econòmic - financer: Ràtios de Gestió
- Fons de maniobra.
- Introducció a valoració de projectes/Empreses.
El control de gestió en la gestió financera.

1.5 Sistemes dinformació i Reporting
- El Control de Gestió de lempresa mitjançant Sistemes dInformació.
- Els sistemes d'informació - SI com a element estratègic.
- Business Intelligence - BI al Control de Gestió.
 
Treball Fi de Màster
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
David Alcañiz Richart Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
Mercedes Barrachina Palanca Profesor/a Titular de Universidad + info
José Berbel Vera Ayudante/a Doctor/a + info
Emma Castelló Taliani Profesor Honorífico. Departamento de Economía y Dirección de Empresas. Universidad Alcalá de Henares
Cristina Crespo Soler Profesor/a Titular de Universidad + info
Sandra García Pérez Consultor SAP. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
Carlos Lassala Navarre Profesor Titular de Universidad. Departament de Finances Empresarials de la Universitat de València + info
Pablo Martínez Cal Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
Vicente Mateo Ripoll Feliu Profesor Honorario Universitat de València
Gemma Soriano Máñez Consultor SAP. Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
Carolina Valldecabres Chaparro Sothis Enterprise Resource Planning S.L.
Metodologia
Metodologia
Al primer mòdul, es desenvoluparan classes teòriques en què s'abordarà l'estudi dels elements teòrics corresponents a la planificació, anàlisi i control de gestió. A més de les classes magistrals introductòries, s'hi inclourà el mètode de l'anàlisi de casos pràctics, així com el desenvolupament de treballs en equip. Les classes seran impartides per professors universitaris especialitzats en la matèria. Durant aquestes sessions aportaran els seus coneixements teòrics i la seva experiència pràctica en el disseny i la implantació de sistemes de gestió financera i de costos en nombroses empreses privades i públiques. Al segon mòdul, es desenvoluparan classes teoricopràctiques a l'entorn SAP S/4HANA. Es faran casos pràctics i es treballarà en equip aplicant la metodologia de l'estudi de cas en què l'alumne/a s'enfrontarà a situacions reals de disseny i implantació de sistemes de control de gestió mitjançant aquesta eina. El TFM serà tutoritzat pels directors del Màster i els professors del segon mòdul. A més, a la lectura i defensa assistiran experts en consultoria SAP de les principals consultores partners del programa. Obtenir feedback directe de professionals del sector i ser avaluats per accedir a la borsa de treball exclusiva del Màster.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Llicenciats/des, Diplomats/des i Graduats/des. Títol oficial espanyol o estranger que atorgui accés a formacions oficials de postgrau.
Estudiants als quals els quedi menys del 10% dels crèdits per obtenir el títol de grau, condicionat a l'obtenció del títol el mateix any acadèmic.
Criteris admissió
1. Actitud de superació: S'avaluarà la disposició del candidat per enfrontar desafiaments, superar obstacles i cercar constantment millorar les seves habilitats i coneixements.

2. Ganes d'aprendre: Es considerarà la motivació de l'aspirant per adquirir coneixements nous, explorar l'àmbit SAP i mantenir un interès genuí en l'aprenentatge continu.

3. Interès al sector SAP: S'analitzarà la convicció del candidat sobre el seu interès i aspiracions dins del sector SAP, demostrant una comprensió sòlida de les demandes i oportunitats que ofereix.

4. Capacitat de treball: Savaluarà la capacitat del candidat per manejar una càrrega de treball intensiva, complir amb terminis i abordar tasques de manera eficient i efectiva.

5. Treball en equip: S'analitzarà la disposició del candidat per col·laborar amb altres, compartir coneixements i contribuir a l'èxit col·lectiu, destacant habilitats de treball en equip i col·laboració.

Addicionalment:

6. Idiomes: Es considerarà positivament el domini d'idiomes addicionals, especialment l'anglès, ja que és un actiu a l'entorn laboral internacional SAP.

7. Coneixements previs universitaris: Es valorarà la rellevància i la qualitat dels estudis universitaris previs, cercant una base acadèmica sòlida que recolzi la participació efectiva al Màster en SAP.
Resultats d'aprenentatge
Els resultats d'aprenentatge associats a aquest màster se centren a capacitar l'estudiant per a: identificar i seleccionar les dades clau necessàries per al disseny i la implementació d'un sistema eficient de càlcul i gestió de costos; comprendre la rellevància i limpacte estratègic daquestes dades en els processos de presa de decisions dins una organització; i aplicar de manera pràctica l'eina SAP S/4HANA per dur a terme càlculs avançats i una gestió integral de costos, consolidant així les competències necessàries per fer front a reptes en entorns empresarials reals.
Contacte