
Aquesta localitat coneguda pel jaciment del Puntal dels Llops, agafa la cultura ibèrica com a eix de les seues jornades des de 2024, en paral·lel a la celebració de la seua coneguda Iberfesta
La vesprada del dijous 21 de maig Olocau acull la tercera edició de la seua universitat de primavera. Serà en el saló d'actes municipal, en l'antiga almàssera (Carrer Mestre Roselló), i la inauguraran l'alcalde, Antonio Ropero, junt amb el coordinador acadèmic David Quixal.
Enguany el títol de la jornada és "De ploms i monedes. Epigrafia i numismàtica ibèrica". I la temàtica està centrada en l’estudi de la llengua i l'escriptura ibèrica (epigrafia), així com de la seua economia monetària (numismàtica). La Universitat Estacional d’Olocau constituirà novament un punt de trobada i debat, en què es plasmarà la transversalitat i pluralitat de les temàtiques treballades per professorat i investigadors de la Universitat de València, així com la transferència de coneixement entre aquesta i el territori.
La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Cultura, Esports i Vincle Social, així com l'Ajuntament de la Vila d’Olocau, i Caixa Popular, continuen creant interessants sinergies per tal de consolidar el projecte d’universitats estacionals, traient a la llum la tercera edició de la Universitat de Primavera d’Olocau.



