Logo de la Universitat de València Logo del portal

Format: 16 x 24 cm.
Pàgines: 150 pp.
PVP/Iva: 15.00EUR

En els mitjans de comunicació és freqüent sentir afirmacions sobre com canvia el temps i com açò afecta la nostra salut. I altres vegades s'afirma que el canvi climàtic incideix en el paisatge que observem i gaudim. Però poques persones coneixen realment com es produeixen les modificacions en els elements meteorològics (temperatura, precipitació, pressió, vent, humitat, insolació) i com podem apreciar en una successió de tipus de temps el canvi climàtic. Els errors en els mitjans de comunicació són freqüents i poques vegades es rectifiquen. Aquest llibre pretén aportar un coneixement rigorós dels elements del temps meteorològic en un temps històric en el qual es produeix una acceleració del canvi climàtic, o almenys açò es pot deduir de les dades tan precises que ens aporta.

Data: De 15 de de març de 2018 a 16 de d’abril de 2022.

Lloc de realització Universitat de València.

Organitza Universitat de València.

Col·labora Coeditor: Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, Ajuntament Ontinyent, Fundació Campus Ontinyent, Caixa Ontinyent i Grup de Recerca d'Innovació en Educació Geogràfica i Històrica.

Imatges: