Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Guía para la elaboración de planes de desarrollo territorial turístico

Jorge Hermosilla, dir.

ISBN: 978-84-9133-094-3
Idioma: CASTELLÀ
Any ed.: 2017
Enquadernació: rústica
Format: 16 x 23,5 cm
Pàgines: 170 pp.
PVP/Iva: 15.00EUR

Aquesta guia pretén orientar les accions que s'han de dur a terme en un determinat territori per a l'elaboració d'un Pla de Desenvolupament Turístic. La planificació estratègica aplicada al territori per al seu posicionament turístic representa un model ben assentat d'intervenció política, és a dir que les administracions públiques estan en condicions de fixar un escenari ideal amb objectius de futur per al seu territori com a destí turístic i són capaços d'establir una seqüència d'accions i programes per tal d'aconseguir-ho. L'instrument operatiu per això admiteix nombroses denominacions, encara que és freqüent referir-se al mateix com a Pla Director Territorial Turístic (PDTT). Amb aquests Planes Directors es tracta d'elaborar productes turístics a partir dels recursos del territori i el seu potencial atractiu i contribuir així al desenvolupament sostenible del mateix.

Data: De 12 de de gener de 2017 a 1 de de gener de 2027.

Lloc de realització Universitat de València.

Imatges: