Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Segona Trobada Universitat de València- Instituts d'Estudis Comarcals

Aportacions per a la reflexió al voltant del territori

Antonio C. Ledo, Josep Vicent Frechina, Joan Carles Membrado, eds.
Col·lecció: FORA DE COL·LECCIÓ
ISBN: 978-84-370-9048-1
Matèria: GEOGRAFIA
Idioma: castellano-català
Any ed.: 2014
Enquadernació: cartoné
Format: 16 x 24 cm.
Pàgines: 208 pp.
PVP/Iva: 15.00EUR

Una trobada que persegueix establir i consolidar la relació entre la comunitat universitària i els centres d'estudis municipals i comarcals. Es busca de nou la identificació, la reflexió i la delimitació de línies de treball conjuntes en temes culturals, mediambientals o socioeconòmics, àrees d'estudi comuns per a ambdues parts. Aquesta col·laboració conjunta constitueix una labor clau en la investigació, la recuperació i la protecció del nostre valuós patrimoni natural, cultural, històric, paisatgístic, artístic, etc.

Data: De 1 de de gener de 2014 a 1 de de gener de 2020.

Lloc de realització Universitat de València.

Organitza Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial.

Imatges: