Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Botifarra i Ahmed Touzani

Data: 17 de de juliol de 2019 de 22:30 a 00:00. Dimecres.

Lloc de realització: Casa de la Marquesa (Passeig Germanies, 13. Gandia)

Descripció:

Activitat emmarcada en Les Nits al Jardí de la 36 Universitat d'Estiu de Gandia: "Drets arreu del món"

Ja fa uns quants anys que el músic marroquí Ahmed Touzani (nascut a Tànger) va arribar al Genovés, carregat amb el seu violí, el seu llaüt, la seua veu i el domini de la música popular del seu país. Ara, després que ell i Pep Gimeno “Botifarra” entraren en contacte, i fruit d’un temps de treball i de coneixement dels respectius repertoris, ens ofereixen De banda a banda del Mediterrani, un espectacle on descobrirem les increïbles similituds entre la música de les ribes nord i sud del Mediterrani.

Organitza:

Centre de Gandia de la UV.

www.uv.es/cig

Contacta: cig@uv.es