Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Llíria

Republicans vençuts

UNISOCIETAT Quart de Poblet

Data: 15 de de maig de 2019 de 19:00 a 20:30. Dimecres.

Lloc de realització: Saló d'Actes de l'Ajuntament de Quart de Poblet

Descripció:

"Republicanos vencidos: de los campos de refugiados franceses a Mauthausen-Gusen (1939-1945)"

Conferència del programa Universitat i Societat de Quart de Poblet, a càrrec del professor Marc Baldó Lacomba.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Quart de Poblet. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Quart de Poblet, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de l’Horta Oest, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Quart de Poblet..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: