Description Area
1996
Bascuñan, Paco (1954-2009)
Elements de promoció
Disseny multimèdia
Disseny gràfic
Disseny editorial
La portada del CD presenta un fons negre sobre el qual s'organitza la composició. A la cantonada superior esquerra apareix el nom JAH i just davall TESTS, totes dues en una tipografia de color taronja i amb un traç amb molta presència visual. Damunt de les lletres ZETES se situa el nom ELS NATURALS, també en taronja, però amb una tipografia més pesada i decorada amb xicotetes línies verticals en la part superior i inferior de cada lletra, la qual cosa li aporta un caràcter més gràfic. Sobre la seqüència RALS apareix la conjunció ""amb"", en blanc i en minúscula, actuant com a nexe entre tots dos noms.
A la dreta de TESTS trobem un dibuix del globus terraqüi realitzat amb colors plans, en el qual es distingeix clarament el continent africà. Des d'aquesta esfera es projecta una llum groga en forma d'oval, que il·lumina part de la composició i afig un efecte escènic molt característic. En la part inferior dreta apareix el títol ""hablais, dieu"", escrit en minúscules i alternant el roig i el blau entre les seues lletres, la qual cosa genera un ritme visual dinàmic i lúdic.
En la contraportada trobem un fons taronja, el qual es distribueix amb una creu central de color blau, aquests colors dialoguen amb els colors del títol de la portada. En l'angle esquerre superior apareix informació de la producció del CD. A la dreta reapareix el mateix globus terraqüi de la portada, novament amb el continent africà destacat. En la part inferior dreta es troba el llistat de cançons que podem trobar en el seu interior. Davall a l'esquerra i fora de l'estructura de la creu apareixen els logos.
Identification Area
AVD-Paco Bascuñan/83
Audiovisual
Si








