Logo de la Universitat de València Logo Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible Logo del portal

Premis al voluntariat universitari

  • 17 d’octubre de 2022
Image de la noticia

Si estàs en la universitat i col·labores amb algunes/s companyes/s de manera voluntària en alguna ONG, aquesta notícia t'interessa.

Amb aquests premis, la Fundación Mutua Madrileña vol reconèixer i donar visibilitat a la labor solidària de l'estudiantat, així com ajudar econòmicament a l'impuls i sosteniment de les iniciatives de voluntariat. 
El termini d'inscripció romandrà obert fins a les 14.00 hores del 31 d'octubre de 2022.
Per a presentar-se a la convocatòria els projectes tenen que:

  • Ser projectes impulsats i desenvolupats per un grup de diversos estudiants universitaris de qualsevol titulació (mínim 3 persones, no s'acceptaran iniciatives individuals).
  • Ser iniciatives realitzades per voluntaris que estiguen vinculats a una ONG amb seu a Espanya, constituïdes com a associacions sense ànim de lucre o fundacions, inscrites en el registre corresponent al nostre país. 
  • Han de ser projectes en curs o que estiga previst posar en marxa abans del 31 de març de l'any següent al llançament de les bases. S'admeten candidatures presentades en anteriors edicions dels Premis.
  • Els voluntaris que presenten el projecte han d'acreditar la seva condició d'universitaris, que estiguen cursant estudis en centres amb seu a Espanya o que els hagen finalitzat en un termini no superior a 2 anys des del llançament de les bases. La seva acreditació podrà realitzar-se mitjançant documents com ara resguard de matrícules, notes, justificant de la universitat, etc.
  • Les candidatures han de ser presentades i liderades pels joves universitaris (no per les ONG).

Llista d'enllaços: