
La "Càtedra de cultura científica i educació ambiental enfront d'emergències relacionades amb canvis climàtics i meteorològics" organitza un curs per a professorat en col·laboració amb la Universidad de Harvard: "III Curs D'Estiu De La Càtedra CCC: Investigant Fora de l'Aula: Estratègies per a Integrar l'Educació per a la Sostenibilitat"
La Càtedra de cultura científica i educació ambiental enfront d'emergències relacionades amb canvis climàtics i meteorològics de la Universitat de València ha organitzat un curs de formació dirigit a professorat en actiu d’educació primària, secundària i universitat, centrat en l’aprenentatge fora de l’aula en espais verds i jardins botànics com a eina per a l’educació en sostenibilitat. La iniciativa s’ha desenvolupat en col·laboració amb el Real Colegio Complutense de la Universidad de Harvard (RCC-Harvard).
El curs ha comptat amb la participació d’Ana María Caballero, educadora a l’Arnold Arboretum de la Universidad de Harvard; Richard Hallet, ecòleg especialitzat en ecologia forestal (Estats Units); i Cristina Llull Noguera, professora i investigadora de l’Institut Universitari d’Investigació Enginyeria de l’Aigua i del Medi Ambient de la Universitat Politècnica de València. Per part de la Universitat de València han participat docents del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials i personal tècnic del Jardí Botànic UV.
A la formació han assistit al voltant de 25 persones, i ha sigut possible gràcies a la col·laboració del grup d’estudi Teaching and Learning Science in Outdoor Environments (TeLeSOE) del RCC-Harvard, especialitzat en l’ús educatiu d’entorns naturals.
L’obertura del curs va anar a càrrec de Jaume Güemes, director del Jardí Botànic de la Universitat de València, i de Paco Alòs, director de Responsabilitat Social Corporativa i Relacions Institucionals de Caixa Popular.




