
El 21 de maig, la Universitat de València va acollir una trobada entre les càtedres d'Economia del Bé Comú i Empresa i Humanisme centrada en col·laboracions futures
El passat 21 de maig, la Facultat d’Economia de la Universitat de València va acollir una trobada entre la Càtedra d'Economia del Bé Comú (EBC) i la Càtedra Empresa i Humanisme (EyH) de la UV, al costat de representants de la EBC, per a explorar oportunitats de col·laboració acadèmica.
Entre els temes destacats van estar la creació de cursos de postgrau acreditats per la IF ECG, la presentació de la plataforma Report for Good per a Pimes, i la integració de la UV en la Xarxa d'Universitats Promotores d'Educació i Investigació sobre EBC (RUPEI). A més, es va presentar el projecte Erasmus+ i el pròxim Impact Plan que serà exposat en la III Conferencia Internacional ECG.