.jpg)
La Càtedra de Materials Avançats per a la Indústria de Semiconductors i Circuits Integrats va ser present en el CHIPNATION 2025, celebrat a Las Palmas de Gran Canaria.
L’esdeveniment va reunir tres dies de xarrades, taules redones i reunions que van configurar un espai d’intercanvi i reflexió per als participants.
Al llarg d’aquestes jornades es va posar de manifest, una vegada més, la fortalesa del sector espanyol de la microelectrònica, evidenciant el dinamisme i la capacitat d’avanç d’aquesta indústria. La trobada també va permetre destacar l’impacte de les Càtedres PERTE XIP en aspectes clau com la generació, l’atracció i la retenció del talent associat a l’àmbit dels semiconductors.
La Càtedra PERTE XIP-UV vol traslladar el seu agraïment a l’Associació Espanyola de la Indústria de Semiconductors (AESEMI), i en particular a Alfonso Gabarrón González, així com al Valencia Silicon Cluster, per l’èxit en l’organització d’aquest extraordinari esdeveniment, que ha contribuït a reforçar la col·laboració i l’impuls del sector.




