Logo de la Universitat de València Logo 29-0, un any després Logo del portal

Nou recurs de la Cartoteca de la Universitat de València sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024

  • 15 de setembre de 2025
DANA
DANA

La Cartoteca de la Universitat de València, juntament amb David de la Osada Saurí, professor del Departament de Geografia de la Facultat de Geografia i Història, ha posat en marxa un nou portal digital que recull i organitza les principals aportacions acadèmiques i de divulgació generades arran de la DANA del 29 d’octubre de 2024, un dels episodis meteorològics més greus dels darrers anys al nostre territori.

Aquest espai ofereix mapes, articles, entrevistes, materials gràfics i referències científiques que permeten entendre millor l’impacte del fenomen i el paper de la geografia en situacions d’emergència. El portal també dona visibilitat a les intervencions dels experts de la Universitat de València, que van assumir un paper destacat en la transmissió de coneixement a la societat en un moment d’alta complexitat i incertesa.

Amb aquest recurs, la Cartoteca reafirma la seua vocació de servei públic i de suport a la investigació, tot posant a disposició de la comunitat acadèmica i ciutadana un instrument de gran valor per a l’anàlisi i la reflexió sobre les relacions entre territori, societat i riscos naturals.

Accés al portal