
La Unitat Web i Màrqueting ha desenvolupat el nou web del Doble Grau en Matemàtiques i Enginyeria Telemàtica, un portal que pretén convertir-se en una guia completa d'aquesta nova titulació aprovada pel Consell de Govern de la Universitat de València (UV).
Fidel al disseny web i estil corporatiu de la UV, aquest nou web s'ha concebut com una eina atractiva, funcional i accessible per als qui desitgen cursar aquesta doble titulació, amb informació a primer colp d'ull sobre els motius per cursar els estudis del nou doble grau, els seus avantatges, l'oferta de pràctiques, eixides laborals, tràmits de secretaria, horaris, instal·lacions i convocatòries, així com informació sobre admissió i matrícula, informació general sobre els serveis de les Facultats implicades i de la Universitat, i indicacions sobre les possibilitats de continuar la ruta acadèmica amb els estudis de màster i doctorat.
Aquest nou portal arrossega tota l'experiència dels anys anteriors en la millora de la informació, els serveis i les prestacions disponibles als webs de la UV, immerses en un procés continu per renovar el disseny, l'accessibilitat i l'experiència d'usuari, un procés col·laboratiu en el qual està implicat tot l'equip de la Unitat Web i Màrqueting i els editors i editores de la UV, i fins i tot amb la participació dels usuaris i usuàries.
En aquest cas l'objectiu és que el nou web d'aquest doble grau proporcione informació detallada i accessible del pla d'estudis, l'estructura per cursos i matèries, competències, opcions de mobilitat, etc.
Aquesta nova web dona continuïtat al procés d'evolució del disseny web corporatiu de la UV per a seguir incorporant utilitats i generar tendències entre els portals universitaris de tot el món pel que fa a l’aspecte visual, el disseny web, les eines per facilitar la navegació i trobar de forma rápida els continguts desitjats, i la incorporació d’aplicacions que facen més útil la web, permeten seleccionar i arxivar continguts, i fins i tot obrir-se a la participación dels usuaris i usuàries.
Tot s'emmarca en una voluntat d'evolució constant pel que fa a la qualitat dels continguts digitals de la Universitat de València i contribuir al seu prestigi, al seu posicionament, la seua competitivitat en l'obtenció de recursos en convocatòries de recerca, i la seua projecció internacional, amb una comunicació fluida amb els usuaris i potencials usuaris de la Universitat i la societat en general.