- 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
- 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
- 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
- 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- 17693: Capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític en l'aplicació del mètode científic.
- 17694: Capacitat per a transmetre idees, problemes i solucions i de comunicar-les a una audiència professional i no professional.
- 17695: Capacitat per al treball multidisciplinari en equip i la cooperació.
- 17696: Capacitat per a l'aprenentatge autònom i organitzat i per a l'adaptació a noves situacions.
- 17697: Comprensió del món natural com a producte de l'evolució i de la seua vulnerabilitat enfront de la influència humana.
- 17698: Saber utilitzar les diferents fonts bibliogràfiques i bases de dades biològiques i usar les ferramentes bioinformàtiques.
- 17699: Desarrollo de un compromiso ético y capacidad de participación en el debate
?social.
?
- 17052: Capacitat d'utilitzar les noves tecnologies de la informació i la comunicació.
- 16909: Reconeixement, respecte i promoció dels drets humans fonamentals, especialment els d'igualtat, dels valors democràtics i dels valors propis d'una cultura de pau.
- 16910: Comprendre els mecanismes de toxicitat de contaminants.
- 16911: Dissenyar bioassajos d'ecotoxicidad en sòls i aigües.
- 16912: Conéixer els mecanismes desenrotllats pels organismes per a la resistència a la contaminació ambiental.
- 16913: Dissenyar i executar projectes per a aplicar indicadors de sostenibilitat ambiental.
- 16914: Dissenyar i executar programes per a la previndre la contaminació del medi aquàtic continental i del litoral.
- 16915: Valorar integralment de l'estat de salut del medi ambient.
- 16916: Realitzar assajos del cicle de vida.
- 16917: Saber catalogar i avaluar recursos biològics.
- 16918: Dissenyar plans de bioremediació.
- 16919: Conéixer els processos responsables del funcionament dels sistemes fluvials i litorals i desenrotllar la capacitat d'avaluar les actuacions antròpiques en eixos mitjans així com poder presentar solucions de recuperació dels mateixos.
- 16920: Conéixer l'estructura i dinàmica de les poblacions.