Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Memòria d'Activitats 2018

UVocupació aprova l'auditoria de gestió de qualitat segons la norma ISO 9001:2015

Formació en UVocupació.

UVocupació ha superat la primera de les auditories de seguiment de la seua gestió de qualitat des que el servei renovara el sistema i l'adaptara a la nova norma ISO 9001:2015. L'auditoria la va realitzar SGS ICS Ibèrica S.A. el passat 3 de juliol i el resultat de l'anàlisi va ser positiu sense que es detectaren, a més, “no conformitats” amb els processos d'actuació establits.

El Certificat de Qualitat acredita i garanteix el sistema de gestió de qualitat d’UVocupació tant en estudis d'inserció professional i de la demanda d'ocupadors com en servei d'assessorament laboral a l'estudiantat i a les persones titulades de la Universitat de València.

La preocupació per la millora contínua i per la qualitat com un dels valors d’UVocupació s'ha vist reflectida en els serveis i la imatge que el servei d'ocupació de la Universitat de València ofereix als seus usuaris i usuàries.

Llista d'enllaços: