Notific@
GEISER permet enviar notificacions a ciutadans de manera oficial a través de la plataforma Notific@. La integració entre GEISER i Notific@ permet únicament al ciutadà accedir a aquestes notificacions a través de la Carpeta Ciutadana del Punt d'Accés General, aquesta és l'única via de posada a disposició facilitada per aquesta integració. Per tant, no estan disponibles en la integració entre GEISER i Notific@ les següents vies de posada a disposició a la ciutadania:
- L'Adreça Electrònica Habilitada (DEH).
- El suport paper, a través dels CIEs (Centre d'Impressió i Ensobrat).
En aquest context, si s'usa GEISER per a emetre notificacions, en qualsevol cas, caldrà accedir a l'Aplicació Web de Notifica per a saber si la notificació ha sigut recollida pel ciutadà o no; és a dir, una vegada emesa des de GEISER una notificació, GEISER no mostra si la notificació ha sigut acceptada o ha expirat per no accés del ciutadà.
Convé ressaltar que no és necessari per a emetre una notificació a un ciutadà, realitzar un seient d'eixida en GEISER. Per a això, es disposa de l'Aplicació Web de Notifica que és una aplicació molt senzilla que posa a disposició Notifica a les unitats emissores; des d'aquesta aplicació, a més de donar d'alta les notificacions, també es pot consultar si s'ha rebut i fins i tot, descarregar-se la certificació (bé d'acceptar la notificació o bé d'expiració per no accés).
Més informació sobre el servei compartit Notifica en https://administracionelectronica.gob.es/ctt/notifica.