Xarxa de col·laboracions d'Ideaspsychiatry
Ideaspsychiatry creu i aposta per la col·laboració amb les institucions i entitats públiques que fomenten la investigació, la innovació i el desenvolupament; en la nostra Comunitat, en l'àmbit nacional i a través de la Xarxa d'entitats consorciades CIBER, com a plataforma de treball i investigació de qualitat.
- Universitat de València. Entitat on s'assentisca l'estructura del grup i la seua Unitat TMAP. Estem compromesos amb la missió i valors que la Universitat fomenta, tant en la formació i desenvolupament d'una investigació de qualitat i prestigi, com a donar resposta als nous reptes que la nostra societat planteja.
- Generalitat Valenciana. Des de les diferents Conselleries competents, es donen suport a projectes com el PROMETEU a fi d'incrementar els recursos del sistema valencià d'I+D i facilitar la formació, el perfeccionament i la intercomunicació del personal investigador, així com la difusió de la investigació, la millora del nivell d'excel·lència i l'enfortiment de la capacitat competitiva del sistema valencià d'I+D mitjançant la generació de coneixements científics i tecnològics i el desenvolupament de tecnologies impulsant la seua transferència.
- Instituto de Investigación Sanitaria (INCLIVA). Membres de l'Institut d'Investigació Sanitària INCLIVA, constituïm un grup d'investigació on desenvolupem els nostres objectius clínics i participem en l'enfortiment de les seues línies científiques.
- Centro de Investigación Biomédica en Red-Salud Mental (CIBERSAM). Som Grup d'Excel·lència G24 dins del programa científic del CIBER en l'àrea temàtica d'Investigació en Salut Mental. L'equip que compon el G24-CIBERSAM, treballa amb les més altes exigències i objectius, a la cerca d'aportar respostes i solucions que permeten tractar les malalties mentals i d'esta manera millorar la qualitat de vida dels ciutadans.
- Instituto de Salud Carlos III (ISCIII). L'objectiu del Centre d'Investigació Biomèdica en Xarxa, CIBER, consorci públic d'investigació creat per iniciativa de l'Institut de Salut Carles III (*ISCIII) és impulsar la investigació d'excel·lència en Biomedicina i Ciències de la Salut que es realitza en el Sistema Nacional de Salut i en el Sistema de Ciència i Tecnologia. Per a això, es concentren esforços i recursos interdisciplinaris i multiinstitucionals d'investigació, amb una dedicació preferent de recursos financers entorn de xarxes de coneixement conformades per centres i grups d'investigació dependents de diferents administracions i institucions públiques i privades.