Logo de la Universdad de Valencia Logo Digital Marketing and Communications (DIGIMK.COM) Logo del portal

RE_BRAND

RE_BRAND studies the influence of individual and contextual factors in decision-making processes.
Acrónimo

RE_BRAND

Descripción

The PROMETEO program of Generalitat Valenciana has financed this research project. Participating universities: Polytechnic University of Valencia, UC Davis California, and University of Valencia

The objective is to evaluate users' cognitive functions and decision-making processes in different contexts, mainly in risk behavior and consumer behavior.

 

Investigadores principales:
  • Bigne Alcañiz, Jose Enrique
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
  • Director/a Titulacio Master Oficial
Ver ficha
  • Andreu Simo, Maria Luisa
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
  • Responsables de Gestio Academica
  • Coordinador/a Titulacio de Grau
Ver ficha
  • Curras Perez, Rafael Martin
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
  • Ruiz Mafe, Carla
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
  • Sanchez Garcia, Maria Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a de Mobilitat
Ver ficha
Investigadores principales no UV

  • Sara López Muñoz - University of Valencia 

Investigadores participantes:
  • Martinez Alvarez, Laura
  • Alumn.
Ver ficha
Fecha de inicio
2019 Enero
Fecha de fin
2023 Enero