Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

• microscopi

Tècniques d'anàlisi de la imatge: una assignatura interessant

11 de de maig de 2016

El Màster en I+D Biotecnologia i Biomedicina planteja com a necessària una matèria que puga ser un clar reflex del que ja està suposant l'arribada de les noves tecnologies quant a la formació dels futurs professionals de la Biologia. No hi ha dubte que les esmentades noves tecnologies aporten eines poderoses per a l'obtenció de dades i per a l'anàlisi, però també plantegen nous reptes a l'hora de dissenyar la formació dels estudiants.

• Bioinformatica

Els avantatges reals que ens ofereix la bioinformàtica

22 de d’abril de 2016

Parlem de bioinformática per referir-nos a un camp de la ciència en el qual concorren múltiples disciplines, sent el cas de la biologia, la computació i les tecnologies de la informació. Amb aquesta confluència es pretén agilitar el descobriment de noves idees biològiques a l'una que generar perspectives globals, a partir de les quals es puguen distingir uns certs principis unificadors en aquest camp.