Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Investigació i Desenvolupament en Biotecnologia i Biomedicina Logo del portal

.

Apostem per la docència interactiva

Estudiaràs seguint un nou model metodològic

.

Fes pràctiques en laboratoris reals

Faràs les teues pràctiques en laboratoris reals i llocs de referència

Professorat extern de qualitat

El professorat extern es composa per professionals d'avantguarda

Vídeos de divulgació científica
04/06/21

S’ha inclòs una nova secció en la pàgina web del màster, en la qual es poden consultar els vídeos de divulgació científica elaborats pels estudiants d’aquest nivell durant els cursos 2019-2020 i 2020-2021.

Per què estudiar el màster en R+D en Biotecnologia i Biomedicina?
15/05/2017

El passat 12 de Maig va tenir lloc la presentació del Màster en R+D en Biotecnologia i Biomedicina en un esdeveniment durant el qual es van donar a conèixer detalls sobre els continguts i organització del màster, informant als assistents sobre les assignatures i enfocament del mateix. A més, es va...

Segueix-nos

Nom:
Correu:
País:
Telèfon:
Comentaris:

Vídeos de divulgació científica

Troba'ns

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa