Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

• Bioinformatica

Els avantatges reals que ens ofereix la bioinformàtica

22 de d’abril de 2016

Parlem de bioinformática per referir-nos a un camp de la ciència en el qual concorren múltiples disciplines, sent el cas de la biologia, la computació i les tecnologies de la informació. Amb aquesta confluència es pretén agilitar el descobriment de noves idees biològiques a l'una que generar perspectives globals, a partir de les quals es puguen distingir uns certs principis unificadors en aquest camp.