Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Investigació i Desenvolupament en Biotecnologia i Biomedicina Logo del portal

• Universitat de València

• microscopi

Tècniques d'anàlisi de la imatge: una assignatura interessant

11 de de maig de 2016

El Màster en I+D Biotecnologia i Biomedicina planteja com a necessària una matèria que puga ser un clar reflex del que ja està suposant l'arribada de les noves tecnologies quant a la formació dels futurs professionals de la Biologia. No hi ha dubte que les esmentades noves tecnologies aporten eines poderoses per a l'obtenció de dades i per a l'anàlisi, però també plantegen nous reptes a l'hora de dissenyar la formació dels estudiants.