
Segona sesió On Line
XARRADES IBEROAMERICANES AMB OBSERVATORIS
SESSIÓ 2 / BRASIL - COLÒMBIA - PORTUGAL
L’Observatori Cultural de la UV ha sigut convidat a formar part de l'equip organitzador d'aquesta activitat. Es tracta d'una iniciativa que sorgeix de l’Observatório de Políticas de Ciência, Comunicação e Cultura [PolObs] de la Universitat do Minho, Portugal, l'equip organitzador del qual també està integrat per l’Observatório de Políticas Públicas Culturais de l’ Universidade de Brasília, Brasil.
A partir del mes d'abril de 2024 i fins al març de 2025, el tercer dijous de cada mes hi haurà una xarrada en línia entre diferents observatoris culturals, sistemes d'informació cultural o centres d'investigació semblants de l'espai iberoamericà.
Amb aquestes trobades busquem:
- Promoure el diàleg entre observatoris de cultura de l’espai iberoamericà.
- Difondre pràctiques iberoamericanes de projectes que contribuïsquen a posar la cultura en el centre de les polítiques públiques i el desenvolupament sostenibles dels territoris.
- Enfortir les pràctiques de col·laboració i treball en xarxa entre els diferents agents del territori.
- Identificar línies de treball per a afavorir la integració d’un objectiu específic per a la cultura en l’agenda per al desenvolupament sostenible post 2030.
- Estimular la reflexió de la cultura com a bé públic mundial.
SEGONA SESSIÓ
Daniele Canedo
Observatório da Economia Criativa da Bahia | Universidade Federal da Bahia, Brasil.
Luis Gonzalo Jaramillo i Manuel Salge
Observatorio del Patrimonio Cultural y Arqueológico | Universidad de Los Andes, Colombia.
Modera:
José Gabriel Andrade
Observatório de Políticas de Ciência, Comunicação e Cultura | Universidade do Minho, Portugal
Connecta't sense inscripció prèvia en este link:
Video de la segona sessió | 20.05.2024 | Brasil - Colòmbia - Portugal
Vídeo de la primera sessió | 15.04.2024 | Brasil – Espanya - Portugal