El grup té per objectiu l'estudi de les manifestacions teatrals a Europa, des del segle XVIII fins a l'actualitat, conjugant una triple perspectiva. En primer lloc, atesa una metodologia crítica clàssica, enfocada a l'estudi tematològic del gènere dramàtic. En segon lloc, unint a l'anterior l'estudi de la recepció de gèneres, obres i autors a partir de l'anàlisi de la indústria cultural del teatre (sales, escenaris, actors, públic, etc.). En tercer lloc, l'objectiu del grup és unir els dos acostaments previs sota una òptica trasnacional i comparatista, que atenga diversos països europeus.
- Estudi del teatre contemporani europeu des de la perspectiva de la recepció, la crítica tematològica i la transnacionalitat.
Estudis comparatistas de les produccions teatrals europees des del segle XVIII fins a l'actualitat, des de la perspectiva crítica tematològica, estètica de la recepció i transnacionalitat.
- RAMOS GAY, IGNACIO
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- Coordinador/a Curs
- FERNANDEZ-CAPARROS TURINA, ANA
- PDI-Titular d'Universitat
- Responsables de Gestio Academica
- Coordinador/a Titulacio de Grau
- TERUEL POZAS, MIGUEL
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- ALONSO RECARTE, CLAUDIA
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
Col·laboradors/es
- Juan Ibeas Altamira - Universidad del País Vasco.
- ContraerExpandirRAMOS GAY, IGNACIOPDI-Catedratic/a d'UniversitatCoordinador/a de MobilitatCoordinador/a Curs
Ignacio Ramos Gay(2015)Naumachias, the Ancient World and Liquid Theatrical Bodies on the Early Nineteenth-Century British Stage'.Miranda, 11, pp. 1 - 30. ISSN: 2108-6559
Ignacio Ramos Gay(2016)'Black Blokes Who Spoke Like East Enders' : Nation, Class and Hooliganism in Cass.Journal of Postcolonial Writing, 52(1), pp. 13 - 25. ISSN: 1744-9855
Ignacio Ramos Gay(2016)Escenificar la ausencia : Shoah, de Claude Lanzmann.L'Atalante. Revista de estudios cinematográficos(22 (julio-dic)), pp. 46 - 54. ISSN: 1885-3730
Ignacio Ramos Gay(2015)Oscar Wilde's Spanish Friends.The Oscholars. ISSN: 2045-0753
Ignacio Ramos Gay(2016)Staging Absence: Shoah by Claude Lanzmann.L'Atalante. Revista de estudios cinematográficos(22), pp. 45 - 54. ISSN: 1885-3730
Ignacio Ramos Gay(2017)Un aztèque de vaudeville: "Le Prix Martin", d'Eugène Labiche.Studi Francesi(182), pp. 249 - 260. ISSN: 0039-2944
Ignacio Ramos Gay(2017)Jorge Semprún, o la literatura contra la memoria.Estudios Humanísticos. Filología.(39), pp. 25 - 38. ISSN: 0313-1329
Ignacio Ramos Gay(2017)Le mythe cervantin dans le théâtre du Second Empire : Don Quichotte, de Victorien Sardou (1864).Revue de littérature comparée, 1 (91), pp. 5 - 20. ISSN: 0035-1466
Ignacio Ramos Gay(2017)Indianos, exhibiciones etnológicas y freak show en el teatro francés de la Tercera República.Thélème. Revista de Estudios Franceses. Univ. Complutense. Madrid, 32(1), pp. 95 - 108. ISSN: 1139-9368
Ignacio Ramos Gay(2017)Ópera pre-trágica y representación animal: sobre la recepción de 'Moses und Aron' en el Teatro Real de Madrid.Miríada Hispánica(14), pp. 169 - 188. ISSN: 2171-5718
Ignacio Ramos Gay(2017)Sobre el espectáculo animal en la cultura occidental.Miríada Hispánica(14 ), pp. 13 - 27. ISSN: 2171-5718
Ignacio Ramos Gay(2017)Introduction: Performing, Translating and Adapting from the French in Victorian Britain.Cahiers Victoriens et Édouardiens(86), pp. 1 - 14. ISSN: 0220-5610
Ignacio Ramos Gay(2017)'What a perennial delight is in hearing the French language spoken!': Class, Language and Taste in the Maison de Molière's French Performances in London (1871-1893).Cahiers Victoriens et Édouardiens, 86, pp. 1 - 18. ISSN: 0220-5610
Teresa Grant; Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte(2018)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in Theatre and Performance, 38(2), pp. 103 - 112. ISSN: 1468-2761
William Berloni; Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso(2017)Revisiting the history of the implementation of animal welfare policies in theater and film productions: an interview with William M. Berloni, leading animal trainer in Broadway shows.Revista General de Derecho Animal y Estudios Interdisciplinares de Bienestar Animal = Journal of Animal Law & Interdisciplinary Animal Welfare Studies(0), pp. 201 - 222. ISSN: 2603-8994
Ignacio Ramos Gay(2018)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in Theatre and Performance, 38(2), pp. 130 - 148. ISSN: 1468-2761
Ignacio Ramos Gay(2018)Eugène Labiche dans l'Angleterre victorienne (1846-1900).Revue d'Histoire du Theatre, 277(1), pp. 131 - 148. ISSN: 1291-2530
Ignacio Ramos Gay(2018)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatBaltic Journal of English Language, Literature and Culture, 8, pp. 89 - 100. ISSN: 1691-9971
Ignacio Ramos Gay(2018)'Partly American!': Sarah Bernhardt's Transnational Disability in the American Press.Atlantis-Journal Of The Spanish Association Of Anglo-American Studies, 40(2), pp. 63 - 80. ISSN: 0210-6124
Ignacio Ramos Gay(2019)Génétique textuelle, censure et sous-texte sexuel dans 'L'affaire de la rue de Lourcine'.French Studies, 74(1), pp. 35 - 54. ISSN: 0016-1128
Ignacio Ramos Gay(2019)Naturaleza muerta, de Juan Bravo.Barcarola. Albacete.(91), pp. 102 - 108. ISSN: 0213-0947
Ignacio Ramos Gay(2019)Homo-érotisme et homo-sociabilité dans les vaudevilles d'Eugène Labiche.Littératures (Toulouse)(81), pp. 75 - 88. ISSN: 0563-9751
Ignacio Ramos-Gay; Claudia Alonso Recarte(2020)Zoomasculinities: Animals, Animality and Masculinity.Men And Masculinities, 23(5). ISSN: 1097-184X
Ignacio Ramos-Gay; Claudia Alonso-Recarte(2020)"Zoomasculinities: At the Intersection Between Animals, Animality and Masculinity".Men And Masculinities, 23(5), pp. 807 - 813. ISSN: 1097-184X
Ignacio Ramos-Gay(2020)'Animality and Biblical Masculinities in Conflict: Moses and the Golden Calf'.Men And Masculinities, 23(5), pp. 814 - 832. ISSN: 1097-184X
Ignacio Ramos-Gay(2020)'L'Affaire de la rue de Lourcine dans la culture populaire française (1857-1901)'.Studi Francesi(190), pp. 53 - 66. ISSN: 0039-2944
Ignacio Ramos Gay(2020)' 'An Ingrained Antipathy': traduire et adapter le théâtre français en Angleterre, du pillage à la suprématie culturelle (1843-1886)'.Revue de littérature comparée, 2020(3), pp. 283 - 296. ISSN: 0035-1466
Ignacio Ramos Gay(2022)'Le 'singe de Nicolet': animalité, féminité et voyeurisme interspécifique dans le théâtre de la foire (1760-1768)'.Studi Francesi, 1(196), pp. 106 - 116. ISSN: 0039-2944
Ignacio Ramos Gay(2022)'Female Nudity, Interspecies Sexuality and 'Horseness' in Laetitia Dosch's Hate (2018)'.Theatre Research International, 47(2), pp. 1 - 22. ISSN: 0307-8833
Ignacio Ramos Gay(2022)'Performing Classical Masculinities and Old Age: Josep María Pou in Alberto Iglesias and Mario Gas's 'Sócrates. Juicio y muerte de un ciudadano' '.Romance Quarterly, 69(3), pp. 51 - 82. ISSN: 0883-1157
Ignacio Ramos Gay(2022)' 'Le bon ange de son maître': Mélodrame animalier et théâtre humanitaire en France (1815-1850)'.Nineteenth-Century French Studies, 51(3-4), pp. 210 - 230. ISSN: 0146-7891
Ignacio Ramos Gay(2022)' 'Le singe hors de sa cage': Mazurier-Jocko au théâtre de la Porte Saint-Martin'.Études Littéraires, 51(3), pp. 37 - 54. ISSN: 1708-9069
Claudia Alonso Recarte, Ignacio Ramos Gay e Irene Romera Pintor(2022)'El animal no humano en la narrativa contemporánea europea'. Dirección del número monográfico.Critica letteraria, IV(197). ISSN: 0390-0142
Ignacio Ramos Gay(2022)'Animal e infancia en 'La lengua de las mariposas', de Manuel Rivas'.Critica letteraria, IV(197), pp. 878 - 900. ISSN: 0390-0142
Claudia Alonso Recarte, Ignacio Ramos Gay e Irene Romera Pintor(2022)'L'animale non umano nella narrativa contemporanea europea'.Critica letteraria, IV(197), pp. 717 - 729. ISSN: 0390-0142
Claudia Alonso Recarte, Ignacio Ramos Gay e Irene Romera Pintor(2022)'The Nonhuman Animal in Contemporary European Fiction'.Critica letteraria, IV(197), pp. 742 - 754. ISSN: 0390-0142
Ignacio Ramos Gay(2023)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCuadernos del CEMYR [Centro de Estudios Medievales y del Renacimiento],(31), pp. 193 - 211. ISSN: 1135-125X
Ignacio Ramos Gay(2024)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRomance Quarterly, 71, pp. 11 - 24. ISSN: 0883-1157
Ignacio Ramos Gay(2024)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCahiers Victoriens et Édouardiens(100), pp. online - online. ISSN: 0220-5610
Publicacions en revistes
Ignacio Ramos Gay,(2015).A sensible country.Curious about France: visions littéraires victoriennes.. (pp. 11 - 22)..
Ignacio Ramos Gay,(2015).Oscar Wilde, Français de sympathie.Curious about France: visions littéraires victoriennes.. (pp. 183 - 203)..
Ignacio Ramos Gay,(2015).Curious about France: visions littéraires victoriennes... (pp. 1 - 254)..
Ignacio Ramos Gay,(2015).El actor animalizado en las culturas parateatrales victorianas.Bestiarios y cultura clásica.. (pp. 175 - 187)..
Ignacio Ramos Gay,(2016).Beaumarchais à Londres (1784): Thomas Holcroft et le piratage théâtral anglais.Le théâtre français et anglais au 17 et 18e siècles. F. Marc, ed... (pp. 269 - 282)..
Ignacio Ramos Gay,(2016).Terrorismo, fragmentación y collage en la dramaturgia de Martin McDonagh: The Lieutenant of Inishmore.El arte frente al terror: el terrorismo en la literatura y el cine. Estudios para el recuerdo, María José Álvarez Maurín, et al. (eds.).. (pp. 24 - 32 )..
Carmen Manuel e Ignacio Ramos,(2015).Letras desde la trinchera : testimonios literarios de la Primera Guerra Mundial.Letras desde la trinchera : testimonios literarios de la Primera Guerra Mundial.. (pp. 7 - 432)..
Ignacio Ramos Gay,(2015).El teatro francés en el frente.Letras desde la trinchera: testimonios literarios de la Primera Guerra Mundial.. (pp. 9 - 19)..
Ignacio Ramos Gay; Stéphanie López,(2016).Yasmina Reza y el teatro invisible. A propósito de 'Une pièce espagnole'.texto, género y discurso en el ámbito francófono.. (pp. 527 - 536)..
Ignacio Ramos Gay,(2017).Oscar Wilde: Otherness, Foreignness and Exile.Gazes on the Other in Francophone and Anglophone Literature.. (pp. 307 - 317)..
Ignacio Ramos Gay,(2017).Animalisation et darwinisme dans Le prix Martin.Les mondes de Labiche.. (pp. 149 - 160)..
Ignacio Ramos Gay,(2018).Astrana y Shakespeare: de lo singular a lo universal.Astrana Marín, Cervantes y Shakespeare: paralelismos y convergencias.. (pp. 65 - 75)..
Ignacio Ramos Gay,(2019).Le singe sur scène au XVIIIe siècle: le cas de Turco.Le singe au XVIIe et XVIIIe siècles. Figure de l'art, personnage littéraire et curiosité scientifique.. (pp. 225 - 238)..
Teresa Grant; Ignacio Ramos-Gay; Claudia Alonso Recarte,(2020).Real Animals on the Stage.Real Animals on the Stage.. (pp. 1 - 109)..
Ignacio Ramos-Gay,(2020).'Eugène Labiche ou la morale 'zoocomique'.La morale en action au 19e siècle, Violaine Heyraud (ed.).. (pp. 63 - 76)..
Claudia Alonso-Recarte e Ignacio Ramos-Gay,(2020)." 'A passionate call for murder': Dying and Suffering in Spanish Film and Filmaking".Spanish Thinking about Animals, M. Carretero (ed.).. (pp. 67 - 84)..
Ignacio Ramos Gay,(2020).'Jean Anouilh'.Diccionario de la recepción teatral en España, Javier Huerta Calvo (ed.).. (pp. 41 - 50)..
Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte,(2021).'On Long-lasting Humanimal Companionships: Gayness, Aging and Disease in Steven Rowley's Lily and the Octopus'.Aging Masculinities in Contemporary U.S. Fiction.. (pp. 171 - 188)..
Claudia Alonso Recarte; Ignacio Ramos Gay,(2022).'Real Animals and the Problem of Anthropomorphism in Children's Film'.Oxford Handbook of Children's Films, Noel Brown (ed.).. (pp. 408 - 428)..
Ignacio Ramos Gay,(2022)."Labiche ou l'infirmité".Les mécanismes de l'écriture vaudevillesque. Ficelles, gags, clous, Violaine Heyraud, ed... (pp. en prensa - en prensa)..
Ignacio Ramos Gay,(2022)."Société et crime de classe dans L'Affaire de la rue de Lourcine".Eugène Labiche ou l'héritage du théâtre de boulevard, Ana Clara Santos (ed.).. (pp. en prensa - en prensa)..
Ignacio Ramos Gay,(2022).'Caraby, chien savant: Notes sur l'exhibition d'animaux dressés chez Nicolet'.Mélanges offerts à Pierre Frantz, Sophie Marchand (ed.).. (pp. en prensa - en prensa)..
Ignacio Ramos Gay,(2022)."Nudité, féminité et chevalité dans Hate, de Laetitia Dosch".La ménagerie théâtrale: écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIII-XXI siècles), Ignacio Ramos-Gay (ed.).. (pp. en prensa - en prensa)..
Ignacio Ramos Gay,(2022)."Introduction: écrire, incarner, mettre en scène l'animal".La ménagerie théâtrale: écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIII-XXI siècles), Ignacio Ramos-Gay (ed.).. (pp. en prensa - en prensa)..
Ignacio Ramos Gay,(2022).La ménagerie théâtrale: écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIII-XXIe siècles).La ménagerie théâtrale: écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIII-XXI siècles), Ignacio Ramos-Gay (ed.).. (pp. en prensa - en prensa)..
Ignacio Ramos Gay,(2021).'Cocottes et bourgeoises ensauvagées, Brésiliens et rastaqouères chez Labiche et Offenbach'.La femme sauvage dans les arts et les lettres, Christine Ferlampin et al. (eds.).. (pp. 191 - 206)..
Teresa Grant; Ignacio Ramos-Gay; Claudia Alonso-Recarte,(2020).Introduction: real animals on the stage.Real Animals on the Stage.. (pp. 1 - 10)..
Ignacio Ramos Gay,(2020).'Des singes, c'était le narcisse': class, imitation and performing monkeys in late-eighteneeth century Paris.Real Animals on the Stage.. (pp. 28 - 46)..
Ignacio Ramos Gay,(2020).La marioneta ecuestre en el teatro actual: autenticidad y etología dramática en War Horse (2007).Literatura, crítica, libertad: Estudios en homenaje a Juan Bravo Castillo.. (pp. 479 - 492)..
Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte,(2022).'Animal Voices: Equine Autobiography and Poverty in Nineteenth-century French and British Narratives'.Pauvretés esthétiques au XIXe siècle: regards croisés franco-britanniques.. (pp. 169 - 186)..
Ignacio Ramos Gay,(2022).Édition critique de 'L'Affaire de la rue de Lourcine', d'Eugène Labiche.Eugène Labiche. Théâtre Complet (I).. (pp. 937 - 1087)..
Ignacio Ramos Gay,(2022).'On Fans and Other Stage Props on the European Stage of the Eighteenth and Nineteenth Centuries'.Metodo e passione. Studi sulla modernità letteraria in onore di Antonio Lucio Giannone.. (pp. 45 - 58)..
Ignacio Ramos Gay,(2023).La Méngaerie théâtrale. Écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIIIe-XXIe siècles)... (pp. 1 - 448)..
Ignacio Ramos Gay,(2023).Introduction: Penser l'animal au théâtre.La Ménagerie théâtrale. Écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIIIe-XXIe siècles). Ignacio Ramos-Gay (ed.).. (pp. 1 - 7-47)..
Ignacio Ramos Gay,(2023).'L'amazone sur les planches, de nos jours'.La Ménagerie théâtrale. Écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIIIe-XXIe siècles). Ignacio Ramos-Gay (ed.).. (pp. 359 - 377)..
Altres Publicacions
- ContraerExpandirFERNANDEZ-CAPARROS TURINA, ANAPDI-Titular d'UniversitatResponsables de Gestio AcademicaCoordinador/a Titulacio de Grau
Fernández-Caparrós, Ana(2024)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatQuaderns de Filologia. Estudis literaris, 29, pp. 141 - 158. ISSN: 1135-4178
Ana Fernández-Caparrós(2023)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in Theatre and Performance, 43(1), pp. 91 - 107. ISSN: 1468-2761
Ana Fernández-Caparrós(2023)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatAsparkía. Investigació feminista, 43(2), pp. 295 - 298. ISSN: 1132-8231
Ana Fernández-Caparrós(2021)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCultura, Lenguaje y Representación, 25, pp. 119 - 133. ISSN: 1697-7750
Ana Fernández-Caparrós(2020)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatNerter, 32-33, pp. 42 - 54. ISSN: 1575-8621
Ana Fernández-Caparrós Turina(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRecherches (Strasbourg), 18 (2017), pp. 97 - 108. ISSN: 1968-035X
Ana Fernández-Caparrós Turina(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCahiers Victoriens et Édouardiens, 86 (2017). ISSN: 0220-5610
Ana Fernández-Caparrós Turina(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in the Literary Imagination, 50(2). ISSN: 0039-3819
Ana Fernández-Caparrós; Anna M. Brígido-Corachán.(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in the Literary Imagination, 50(1), pp. v - xx. ISSN: 0039-3819
Anna M. Brígido-Corachán; Ana Fernández-Caparrós(2017)Imagining Crisis in 21st- Century American Literature and Media.Studies in the Literary Imagination, 50(2), pp. i - iv. ISSN: 0039-3819
Ana Fernández-Caparrós Turina(2016)Fool for Love y la estirpe de los fantaseadores en el teatro de Sam Shepard.Miscelanea. A Journal of English and American Studies, 54, pp. 51 - 67. ISSN: 1137-6368
Ana Fernández-Caparrós Turina(2016)The Rise and Fall of the Horse Dreamer in Sam Shepard's Drama.Atlantis-Journal Of The Spanish Association Of Anglo-American Studies, 38(1), pp. 109 - 127. ISSN: 0210-6124
Ana Fernández-Caparrós Turina(2015)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatContemporary Theatre Review, 25(4), pp. 485 - 498. ISSN: 1048-6801
Ana Fernández-Caparrós; Noelia Hernando Real; Fabio Luis Vericat(2015)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatComplutense Journal of English Studies, Special Issue(23), pp. 7 - 13. ISSN: 2386-3935
Ana Fernández-Caparrós(2018)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in Theatre and Performance, 38(1), pp. 91 - 92. ISSN: 1468-2761
Publicacions en revistes
Fernández-Caparrós, Ana,(2024).'Cómo leer una obra de teatro en el siglo XXI: Recursos digitales para la enseñanza de la literatura dramática.'.Géneros (meta)literarios digitales y creación audiovisual. Aplicaciones educativas y profesionales. Anna M. Brígido-Corachán, Rosanna Mestre Pérez and Nel.lo Pellisser Rossel (eds.).. (pp. 155 - 172)..
Ana Fernández-Caparrós,(2023).'Drawing New Circles: On Paula Vogel's Maieutics, Quiara Alegría Hudes's Broken Language and the Seeds of Boricuan Inspiration.'.The Theatre of Paula Vogel: Practice, Pedagogy and Influences, by Lee Brewer Jones... (pp. 140 - 154)..
Ana Fernández-Caparrós,(2022).Tragic and Post-tragic Representations of Precarity in 21st-Century U.S. Drama: Fractured Togetherness in Lynn Nottage's Sweat and Annie Baker's The Flick.Staging 21st Century Tragedies. Theatre, Politics and Global Crisis, edited by Avra Sidiroloupou... (pp. 108 - 120)..
Ana Fernández-Caparrós,(2021).On Sarah Ruhl's Theatre of Transformative Lightness.American Dramaturgies for the Twenty-First Century, edited by Julie Vatain-Cordfir... (pp. 65 - 88)..
Ana Fernández-Caparrós,(2020).Shepard, Sam.Diccionario de la recepción teatral en España, L-Z. Director Javier Huerta Calvo... Volum. 2 . (pp. 991 - 997)..
Ana Fernández-Caparrós,(2020).Mamet, David.Diccionario de la recepción teatral en España, L-Z. Director Javier Huerta Calvo... Volum. 2 . (pp. 583 - 589)..
Ana Fernández-Caparrós Turina,(2017).Otherworldly Transitions and Transformative Identities in Sarah Ruhl's Eurydice (2003).(Re)Thinking Literary Identities: Great Britain, Europe And Beyond. Ed. Laura Monrós.. (pp. 119 - 133)..
Ana Fernández-Caparrós Turina,(2017).Sam Shepard, See You Somewhere in the Landscape of Dream.Spanish Association of American Studies (SAAS) Bulletin no. 16.. (pp. 74 - 86)..
Ana Fernández-Caparrós Turina,(2016).Contemporary US Women Playwrights' Transatlantic Odes to Lightness: A Tribute to María Irene Fornés and Her Disciples.Estudios de género: visiones transatlánticas/ Gender Studies: Transatlantic Visions. Isabel Durán, Rebeca Gualberto, Noelia Hernando, Carmen Méndez, JoAnne Neff, Ana Laura Rodríguez (comps.).. (pp. 331 - 344)..
Ana Fernández-Caparrós,(2015).El teatro de Sam Shepard en el Nueva York de los sesenta... (pp. 1 - 226)..
Altres Publicacions
- ContraerExpandirTERUEL POZAS, MIGUELPDI-Titular d'UniversitatCoordinador/a Curs
Miguel Teruel; Paul Scott Derrick(2021)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatLiburna(18), pp. 137 - 163. ISSN: 1889-1128
Publicacions en revistes
Donald Wellman; Francisca González Arias; Miguel Teruel,(2015).'Remando de Noche: una interpretación'.Nicolás Estévez (Ed.) Remando de noche: la poesía de Donald Wellman.. (pp. 121 - 141)..
José Arnaldo Márquez; Miguel Teruel Pozas,(2016).Antonio y Cleopatra, de William Shakespeare.El mercader de Venecia; Antonio y Cleopatra, de William Shakespeare.. (pp. 119 - 334)..
Miguel Teruel Pozas,(2016).Edición digital de Endymion, de John Lily, para la Biblioteca Digital Artelope EMOTHE... (pp. 1 - xxx)..
Anne Frater; Miguel Teruel Pozas,(2016).Anns a' Chànan Chùbhraidh / En la lengua fragante Traducción del gaélico escocés al castellano de una selección de poemas de Anne Frater Lectura de poemas, por Anne Frater y Miguel Teruel (4/3/16) Salón de Grados, Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (UV)... (pp. 1 - xxx)..
Miguel Teruel,(2017).Anns a' Chànan Chùbhraidh/En la lengua fragante: Translating Scottish Gaelic Poetry.Re-Thinking Literary Identities: Great Britain, Europe and Beyond.. (pp. 21 - 39)..
Miguel Teruel Pozas,(2017).Edición digital de A Trick to Catch the Old One, de Thomas Middleton, para la Biblioteca Digital Artelope EMOTHE... (pp. 1 - xxx)..
Miguel Teruel Pozas,(2017).Edición digital de The Malcontent, de John Marston, en colaboración con Sonia Perelló Pigazos, para la Biblioteca Digital Artelope EMOTHE... (pp. 1 - xxx)..
Miguel Teruel Pozas,(2022).'Al oír a Olesya Zdorovetska cantando sus arreglos para poemas ucranianos' 'On hearing Olesya Zdorovetska singing her settings to Ukrainian poems' A poem for Ukraine in multiple translations... (pp. 1 - xxx)..
Donald Wellman; Francisca González Arias (Tr.); Murat Nemet-Nejat (Intro.); Miguel Teruel (Ed., Tr.); Nicolás Estévez (Ed., Tr.),(2024).Ejercicios Romanos... Número. 196 . (pp. 8 - 169)..
Altres Publicacions
- ContraerExpandirALONSO RECARTE, CLAUDIAPDI-Titular d'UniversitatCoordinador/a de Mobilitat
Claudia Alonso Recarte(2009)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatEstudios Ingleses de la Universidad Complutense de Madrid(17), pp. 75 - 93. ISSN: 1133-0392
Claudia Alonso Recarte(2010)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatMiscelanea. A Journal of English and American Studies(42), pp. 33 - 49. ISSN: 1137-6368
Claudia Alonso Recarte(2011)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatAtlantis-Journal Of The Spanish Association Of Anglo-American Studies, 33(1), pp. 53 - 68. ISSN: 0210-6124
Claudia Alonso Recarte(2012)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatL'Atalante. Revista de estudios cinematográficos(14), pp. 13 - 19. ISSN: 1885-3730
Claudia Alonso Recarte(2012)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatInvestigaciones feministas, 3, pp. 85 - 98. ISSN: 2171-6080
Claudia Alonso Recarte(2013)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRevista Alicantina de Estudios Ingleses(26), pp. 195 - 212. ISSN: 0214-4808
Claudia Alonso Recarte(2014)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatGender Place And Culture, 21(9), pp. 1125 - 1141. ISSN: 0966-369X
Claudia Alonso Recarte(2014)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatAtlantis-Journal Of The Spanish Association Of Anglo-American Studies, 36(1), pp. 31 - 49. ISSN: 0210-6124
Claudia Alonso Recarte(2016)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCritical Studies on Terrorism, 9(2), pp. 247 - 268. ISSN: 1753-9153
Claudia Alonso Recarte(2016)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatAtlantis-Journal Of The Spanish Association Of Anglo-American Studies, 38(2), pp. 103 - 121. ISSN: 0210-6124
Claudia Alonso Recarte(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatJournal for Critical Animal Studies, 14(1), pp. 4 - 36. ISSN: 1948-352X
Claudia Alonso Recarte(2017)Volvamos al 'perrito': sufrimiento, ética y libertad artística en Exposición #1 de Guillermo Vargas.Miríada Hispánica, 14, pp. 115 - 128. ISSN: 2171-5718
Claudia Alonso Recarte(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCahiers Victoriens et Édouardiens, 86, pp. 1 - 18. ISSN: 0220-5610
William M. Berloni; Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte(2017)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRevista General de Derecho Animal y Estudios Interdisciplinares de Bienestar Animal = Journal of Animal Law & Interdisciplinary Animal Welfare Studies(0), pp. 201 - 222. ISSN: 2603-8994
Claudia Alonso Recarte(2018)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in Theatre and Performance, 38(2), pp. 190 - 205. ISSN: 1468-2761
Teresa Grant; Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte(2018)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatStudies in Theatre and Performance, 38(2), pp. 103 - 112. ISSN: 1468-2761
Claudia Alonso Recarte(2020)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatMen And Masculinities, 23(5), pp. 852 - 871. ISSN: 1097-184X
Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte(2020)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatMen And Masculinities, 23(5), pp. 807 - 813. ISSN: 1097-184X
Claudia Alonso Recarte(2021)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatMELUS, 46(2), pp. 87 - 110. ISSN: 0163-755X
Claudia Alonso-Recarte(2022)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatJournalism and Media, 3(1), pp. 99 - 114. ISSN: 2673-5172
Claudia Alonso Recarte(2022)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatBulletin of Spanish Studies, 99(4), pp. 619 - 639. ISSN: 1475-3820
Claudia Alonso Recarte(2022)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCritica letteraria, L - IV(197), pp. 815 - 830. ISSN: 0390-0142
Claudia Alonso Recarte, Ignacio Ramos Gay e Irene Romera Pintor(2022)'El animal no humano en la narrativa contemporánea europea'. Dirección del número monográfico.Critica letteraria, IV(197). ISSN: 0390-0142
Alonso-Recarte, Claudia; Ramos-Gay, Ignacio; Romera Pintor, Irene(2022)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatCritica letteraria, L(197), pp. 717 - 754. ISSN: 0390-0142
Claudia Alonso Recarte (Ed.)(2023)Coordinadora del dossier 'Los animales no humanos y la cultura'.Pasajes(68), pp. 71 - 182. ISSN: 1575-2259
Claudia Alonso Recarte(2023)Introducción: los animales no humanos y la cultura.Pasajes(68), pp. 71 - 76. ISSN: 1575-2259
Jo-Anne McArthur; Claudia Alonso Recarte(2023)'Les debemos visibilidad': Entrevista a Jo-Anne McArthur, líder en el fotoperiodismo animalista.Pasajes(68), pp. 167 - 182. ISSN: 1575-2259
McArthur, Jo-Anne; Alonso Recarte, Claudia(2023)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRevista General de Derecho Animal y Estudios Interdisciplinares de Bienestar Animal = Journal of Animal Law & Interdisciplinary Animal Welfare Studies(11), pp. 139 - 152. ISSN: 2603-8994
Claudia Alonso Recarte(2024)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRomance Quarterly, 71(1), pp. 25 - 37. ISSN: 0883-1157
Alonso Recarte, Claudia(2025)Grup d'Investigació en Teatre Contemporani Europeu (Segles XVIII-XXI): Crítica, Recepció i TrasnacionalitatRevista Canaria de Estudios Ingleses(90), pp. 119 - 136. ISSN: 0211-5913
Publicacions en revistes
Claudia Alonso Recarte,(2008).Teaching Literature through Music: The Case of Jazz.New Trends in English Teacher Education.. (pp. 357 - 366)..
Claudia Alonso Recarte,(2008).In that gumbo mud: constructing an aesthetic tradition through jazz writing and the blues idiom.Periphery and Centre.. Volum. IV . (pp. 11 - 19)..
Claudia Alonso Recarte,(2009).Mythistory? Women's blues and feminism.Identidad, migración y cuerpo femenino.. (pp. 193 - 201)..
Claudia Alonso Recarte,(2010).Adirondack writing and the wilderness aesthetic.Adirondack writing and the wilderness aesthetic.. (pp. 1 - 192)..
Claudia Alonso Recarte,(2011).Rompiendo las barreras entre realidad y ficción: La influencia del Quijote en Jack Kerouac y en John Clellon Holmes.Don Quijote en su periplo universal. Aspectos de la recepción internacional de la novela cervantina.. (pp. 313 - 335)..
Rebeca Gualberto Valverde; Rebeca Cordero Sánchez; Noelia Malla García; María Colom Jiménez; Claudia Alonso Recarte,(2012).Reading Nature: Cultural Perspectives on Environmental Imagery. Actas de congreso.Reading Nature: Cultural Perspectives on Environmental Imagery. Actas de congreso.. (pp. 1 - 283)..
Claudia Alonso Recarte,(2013).'Is it happy cats or is it an Ireland free we're after?': Animal Rights, Terrorism and American Audiences' Response to Martin McDonagh's The Lieutenant of Inishmore.Adaptations, versions and perversions in modern British drama.. (pp. 154 - 172)..
Claudia Alonso Recarte,(2014).The Vivisection Controversy in America.The Vivisection Controversy in America.. (pp. 1 - 132)..
Claudia Alonso Recarte,(2015).Sentiment anti-français, vivisection victorienne, et Frances Power Cobbe.'Curious about France': visions de la France dans la littérature victorienne.. (pp. 195 - 208)..
Claudia Alonso Recarte,(2015).De Caballos, perros y palomas: el animal en la cultura militar de la Primera Guerra Mundial y su reflejo en la literatura.Letras desde la trinchera: testimonios literarios de la Primera Guerra Mundial.. (pp. 387 - 404)..
Teresa Grant; Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte,(2020).Introduction: real animals on the stage.Real Animals on the Stage.. (pp. 1 - 10)..
Claudia Alonso Recarte; Ignacio Ramos Gay,(2020).A passionate call for murder: dying and suffering animals in Spanish Film and Filmmaking.Spanish Thinking About Animals.. (pp. 67 - 84)..
Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte,(2021).'On Long-lasting Humanimal Companionships: Gayness, Aging and Disease in Steven Rowley's Lily and the Octopus'.Aging Masculinities in Contemporary U.S. Fiction.. (pp. 171 - 188)..
Claudia Alonso Recarte; Ignacio Ramos Gay,(2022).'Real Animals and the Problem of Anthropomorphism in Children's Film'.Oxford Handbook of Children's Films, Noel Brown (ed.).. (pp. 408 - 428)..
Ignacio Ramos Gay; Claudia Alonso Recarte,(2022).'Animal Voices: Equine Autobiography and Poverty in Nineteenth-century French and British Narratives'.Pauvretés esthétiques au XIXe siècle: regards croisés franco-britanniques.. (pp. 169 - 186)..
Claudia Alonso Recarte,(2023).Bartabas et la question du sens équin dans Mazeppa (1993).La ménagerie théatrale - Écrire, incarner, mettre en scène l'animal en France (XVIIe-XXIe siècles).. (pp. 237 - 258)..
Altres Publicacions
Campus de Blasco Ibáñez
Av. Blasco Ibáñez, 32
46010 València (València)
- RAMOS GAY, IGNACIO
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- Coordinador/a Curs