CREATEACH2023
CIAICO/2022/228
L'objectiu principal del projecte és avaluar la relació que estableixen els docents (en actiu i en formació) del sistema educatiu valencià (Infantil, Primària, Secundària i Superior) amb la creativitat, així com impulsar canvis instruccionals en un "Pla Creatiu de Centre" alineat amb la llei LOMLOE, que especifica que “la creativitat es treballarà en totes les matèries” (2020: 1222874).
creativitat, pensament creatiu, creences i actituds del professorat, formació del professorat
- Solaz Portoles, Joan Josep
- PDI-Titular d'Universitat
- Echegoyen Sanz, Yolanda
- PDI-Titular d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives Per a Sostenibilitat
- Martin Ezpeleta, Antonio Leon
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
- Pont Niclos, Isabel
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Sanjose Lopez, Vicente
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Francisco Javier Corbalán Berná, Universitat de Múrcia (Espanya)
- Izquierdo Sanchis, Eva
- PI-Invest Formacio Predoc Fpu
- Orozco Gomez, Patricia
- PI-Invest Formacio Predoc Ministeri
- Vega Roca, Marta
- PIT-Oficial Laboratori Uv
- Zaragoza Zayas, Marta
- PI-Invest Formacio Predoc Fpu
Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials, Facultat de Magisteri, Universitat de València.
Avinguda Tarongers, número 4, 46022, València.
- Universitat de València (Espanya)
- Universitat de Múrcia (Espanya)
- GVA - AICO - Grups consolidables