El professor Vladimir Martínez Bello va participar el passat dimarts 7 de juny en les VII Jornades: Escoles Rurals i Sostenibilitat, organitzades pel Cefire de Xàtiva.

El lema de les jornades va ser “El futur de l’educació sostenible al món rural”. Les escoles rurals són molt més que centres educatius: són comunitat, són territori, són identitat… i són un laboratori natural per a una educació sostenible, viva i profundament arrelada al territori. Aquestes jornades conviden a descobrir tot el potencial transformador dels CRA i de les escoles rurals que treballen cada dia per un futur més just, saludable i sostenible. Una trobada única per a conéixer experiències reals, compartir pràctiques d’èxit i inspirar-se amb professionals que estan canviant la manera d’educar des del cor dels nostres pobles.
El professor Martínez Bello va compartir amb la comunitat escolar la raó de ser del projecte EVEREST, així com alguns resultats provisionals del primer any del projecte. Agraïm al comitè organitzador de les jornades, i especialment al seu director Antonio Pérez, l'oportunitat de compartir el nostre projecte amb la comunitat rural escolar de la Comunitat Valenciana.







