Logo de la Universitat de València Logo Servei de Ciberseguretat Logo del portal

FAQs

En esta sección encontrarás respuestas a los problemas más habituales de acceso a los servicios de red de la Universitat de València relacionados con la ciberseguridad.

Si has perdido repentinamente el acceso, es posible que esté relacionado con una medida preventiva de seguridad aplicada a tu cuenta, dispositivo o dirección IP. En tal caso, recibirás un correo con los motivos y las acciones necesarias para restablecer el servicio.

Tras completar dichas acciones, puedes contactar con el Servei de Ciberseguretat en: servei.ciberseguretat@uv.es.

 
 
 

Preguntes freqüents

  • No puc connectar-me mitjançant la VPN de la Universitat. Perquè pot ser?

    Si has deixat de poder validar-te per a accedir a la VPN de la Universitat, comprova que no siga per algun incident de seguretat relacionat amb la teua VPN. Revisa la teua safata d’entrada del correu a la recerca d’algun comunicat indicant els motius i les accions que has de realitzar. Una vegada solucionat el motiu pel qual se’t va restringir temporalment la possibilitat de connectar-te a la VPN, envia un correu a servei.ciberseguretat@uv.es.

    Data d'actualització: 03/12/25 10:24:39

  • No puc connectar-me a EDUROAM (xarxa WIFI institucional). Perquè pot ser?

    Si has deixat de poder validar-te per a accedir a EDUROAM de la Universitat, comprova que no siga per algun incident de seguretat relacionat amb el teu EDUROAM. Revisa la teua safata d’entrada del correu a la recerca d’algun comunicat indicant els motius i les accions que has de realitzar. Una vegada solucionat el motiu pel qual se’t va restringir temporalment la possibilitat de connectar-te a EDUROAM, envia un correu a servei.ciberseguretat@uv.es.

    Data d'actualització: 03/12/25 10:26:36

  • No puc connectar-me mitjançant xarxa cablejada a l'exterior de la Universitat. Perquè pot ser?

    Si has deixat de poder accedir a l’exterior de la xarxa de la Universitat mitjançant la xarxa cablejada, comprova que no siga per algun incident de seguretat relacionat amb la teua IP. Revisa la teua safata d’entrada del correu a la recerca d’algun comunicat indicant els motius i les accions que has de realitzar. Una vegada solucionat el motiu pel qual se’t va restringir temporalment la possibilitat de connectar-te, envia un correu a servei.ciberseguretat@uv.es.

    Data d'actualització: 03/12/25 10:28:20