Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 09/09/2025 10:00 | 09/09/2025 15:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 16/09/2025 10:00 | 16/09/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 23/09/2025 10:00 | 23/09/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 30/09/2025 10:00 | 30/09/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
5 | 07/10/2025 10:00 | 07/10/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
6 | 14/10/2025 10:00 | 14/10/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
7 | 17/10/2025 10:00 | 17/10/2025 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
8 | 21/10/2025 10:00 | 21/10/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
9 | 28/10/2025 10:00 | 28/10/2025 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Martinez Rubio, David
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Ser más conscientes de nuestros patrones de funcionamiento habitual (pensamientos, emociones y acciones) y sus consecuencias.
- Debilitar patrones automáticos de respuesta, fomentando la aparición de respuestas más adecuadas y eficaces. Aprendiendo a responder en vez de actuar.
- Reconocer hábitos poco saludables instaurados en la vida diaria y cambiarlos por patrones más saludables.
- Comprender las causas del malestar psicológico mediante la práctica de mindfulness.
- Aprender a relacionarse con las experiencias internas y externas de un modo más beneficioso.
- Desarrollar la habilidad de estar en el presente (modo ser vs. modo hacer).
- Aprender a no reaccionar a las sensaciones corporales, pensamientos y emociones desagradables, previniendo de este modo los ciclos de retroalimentación negativa en forma de espiral que se perpetúan a sí mismos.
- Aprender a cuidar mejor de nosotros mismos, para vivir de forma más saludable
- Establecer una rutina de práctica que facilita la generalización a la vida diaria de lo aprendido durante el programa
- Aprendre a practicar la meditació mindfulness
- Reduir els estats d'estrés i ansietat
- Incrementar la capacitat d'atenció i concentració
- Aprendre a regular i gestionar els nostres estats emocionals
- Adquirir major consciència dels nostres pensaments i emocions, així com de les nostres sensacions i experiències corporals
- Reduir les reaccions mentals automàtiques per a incrementar els nivells de resposta conscients. Respondre vs Reaccionar
- Aprendre a relacionar-nos amb nosaltres mateixos i les nostres experiències des de l'amabilitat i no des de l'autocrítica o l'exigència
Realització de pràctiques i entrega de auto-registre
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.