Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
Presencial
Llengua
Castellà
Durada total
5
Durada presencial
5
Durada en línia síncrona
0
Durada en línia asíncrona
0
Programa
Oferta pròpia -SFPIE
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2021-2022
Edició
01
Any del pla de formació
2022
Data d'inici del curs
14/02/2022
Data de finalització del curs
14/02/2022
Data d'inici d'inscripció
15/12/2021
Data de finalització d'inscripció
23/12/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 14/02/2022 09:00 | 14/02/2022 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Criteris de selecció
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Professorat UV
- Diaz Garcia, Maria Isabel
- PDI-Titular d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives del Sfpie
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Agregar i configurar diferents tipus d'activitats a l'Aula Virtual:
- Tasques ( individuals i grupals); activar el plagi en aquestes. Correcció de les diferents tasques en funció de si és qualificació simple, guia d'avaluació i rúbrica.
- Qüestionaris (opció múltiple i V/F). Revisió d'examen.
- Crear grups i agrupaments.
- Crear banc de preguntes.
- Crear escales personalitzades d'avaluació.
- Afegir resctriccions a les activitats.
Competències que es desenvoluparan
Els participants seran capaços de configurar tasques amb els seus diferents tipus d'avaluació, activant el plagi i crear qüestionaris d'alternatives a l'aula virtual, generant les seves pròpies escales d'avaluació. De la mateixa manera, aprendran a crear grups i agrupaments.