Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 01/06/2022 16:00 | 01/06/2022 19:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 08/06/2022 16:00 | 08/06/2022 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 15/06/2022 16:00 | 15/06/2022 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
- Garcia Ros, Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
• Determinar la utilitat de l'avaluació com a recurs per a facilitar l'aprenentatge.
• Analitzar les característiques, tipus i utilitat de les rúbriques en el context universitari
• Relacionar l'ús de rúbriques a l'aula amb l'autoregulació de l'aprenentatge i les millores en els resultats d'aprenentatge dels estudiants
• Identificar recursos per a la localització i elaboració de rúbriques
• Determinar les dificultats i problemàtiques més comunes en el desenvolupament, aplicació i utilitat de les rúbriques en contextos universitaris
• Dissenyar i aplicar una rúbrica en un projecte de treball d'una matèria concreta
• Avaluar per a aprendre És l'avaluació una eina més per a facilitar l'aprenentatge?
• Les rúbriques com a instrument d'avaluació. Característiques, tipologies i recursos.
• Disseny i aplicació de rúbriques en contextos universitaris: Utilitats i barreres. Estratègies per al seu disseny i utilització efectiva
• Les rúbriques com a eina per a promoure l'autoregulació de l'aprenentatge, oferir retroalimentació i avaluar el desenvolupament de competències
• Dissenyar i aplicar rúbriques de manera efectiva en contextos universitaris
• Aplicar estratègies bàsiques de validació de rúbriques
• Desenvolupar estratègies dirigides a superar problemàtiques i barreres en la seva aplicació
Se seguirà en tot moment la normativa específica del SFPIE. A més, per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
• Desenvolupament de les activitats d'aula
• Disseny, presentació i justificació d'una rúbrica sobre una tasca oberta i complexa pròpia d'una matèria de la seva especialitat
Assistència, com a mínim, al 85% dels hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a