UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Exàmens i qüestionaris en Moodle

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada en línia síncrona 20
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 27/11/2023
Data de finalització del curs 13/12/2023
Data d'inici d'inscripció 13/09/2023
Data de finalització d'inscripció 21/09/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 27/11/2023 10:00 27/11/2023 14:00 En línia
2 29/11/2023 10:00 29/11/2023 14:00 En línia
3 04/12/2023 10:00 04/12/2023 14:00 En línia
4 11/12/2023 10:00 11/12/2023 14:00 En línia
5 13/12/2023 10:00 13/12/2023 14:00 En línia
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius
  • Adquirir coneixements sobre l'eina qüestionaris en Moodle.
  • Aprendre a crear i configurar exàmens en *Moodle.
  • Aprendre a crear i a utilitzar bancs de preguntes en Moodle.
  • Conéixer detalladament el funcionament de l'eina qüestionari de Moodle
Continguts
  • Creació i configuració d'exàmens/qüestionaris en *Moodle
  • Ús del banc de preguntes: categories, tipus de preguntes…
  • Creació i ús de preguntes: aleatorització, preguntes condicionades…
  • Funcionament d'exàmens/qüestionaris
  • Puntuació i correcció d'exàmens/qüestionaris
  • Informes d'exàmens/qüestionaris
  • Altres funcions d'exàmens/qüestionaris
Competències que es desenvoluparan
  • Creació d'exàmens/qüestionaris en *Moodle.
  •  Ús i funcionalitats dels exàmens/qüestionaris en Moodle.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% dels hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a

Realitzar les pràctiques obligatòries sol·licitades per la professora.

Inscripció