UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

INICIACIÓ A LÚS DIDÀCTIC DE MOODLE

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 20
Durada en línia síncrona 20
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 22/05/2025
Data de finalització del curs 26/06/2025
Data d'inici d'inscripció 24/03/2025
Data de finalització d'inscripció 04/04/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 22/05/2025 10:00 22/05/2025 14:00 En línia
2 29/05/2025 10:00 29/05/2025 14:00 En línia
3 05/06/2025 10:00 05/06/2025 14:00 En línia
4 19/06/2025 10:00 19/06/2025 14:00 En línia
5 26/06/2025 10:00 26/06/2025 14:00 En línia
Perfil professional destinataris
PDI
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius
  • Adquirir coneixements bàsics sobre l'ús de Moodle.
  • Aprendre a crear i configurar assignatures amb dissenys simples mitjançant Moodle.
Continguts
  • Introducció a l'entorn de treball de Moodle.
  • Configuració bàsica d'un curs.
  • Agregar i modificar recursos bàsics: documents, etiquetes, URLs…
  • Ús bàsic de les eines de comunicació: fòrum…
  • Agregar i modificar activitats bàsiques: consultes, tasca,…
  • Introducció al llibre de qualificacions.
  • Còpia de seguretat, restaurar i importar.
Competències que es desenvoluparan
  • Configuració d'aspectes bàsics de Moodle.
  • Ús de les eines i funcionalitats més utilitzades de Moodle.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscripció