UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

INICIACIÓ A LÚS DIDÀCTIC DE MOODLE

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 20
Synchronous online duration 20
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 22/05/2025
End date of the course 26/06/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 22/05/2025 10:00 22/05/2025 14:00 Online
2 29/05/2025 10:00 29/05/2025 14:00 Online
3 05/06/2025 10:00 05/06/2025 14:00 Online
4 19/06/2025 10:00 19/06/2025 14:00 Online
5 26/06/2025 10:00 26/06/2025 14:00 Online
Professional profile of the recipients
PDI
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives
  • Adquirir coneixements bàsics sobre l'ús de Moodle.
  • Aprendre a crear i configurar assignatures amb dissenys simples mitjançant Moodle.
Contents
  • Introducció a l'entorn de treball de Moodle.
  • Configuració bàsica d'un curs.
  • Agregar i modificar recursos bàsics: documents, etiquetes, URLs…
  • Ús bàsic de les eines de comunicació: fòrum…
  • Agregar i modificar activitats bàsiques: consultes, tasca,…
  • Introducció al llibre de qualificacions.
  • Còpia de seguretat, restaurar i importar.
Competencies to be developed
  • Configuració d'aspectes bàsics de Moodle.
  • Ús de les eines i funcionalitats més utilitzades de Moodle.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription