Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 06/06/2022 09:30 | 06/06/2022 13:30 | En línia | |
2 | 07/06/2022 09:30 | 07/06/2022 13:30 | En línia | |
3 | 08/06/2022 09:30 | 08/06/2022 13:30 | En línia | |
4 | 09/06/2022 09:30 | 09/06/2022 13:30 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Lloret Catala, Maria Del Carmen
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Delegat/Delegada Rector/A
- Desenvolupar habilitats per a incorporar la tecnologia a l'aula i fomentar l'ús de pedagogies actives.
- Descobrir les possibilitats educatives de les TIC per a millorar el procés d'ensenyament aprenentatge i aplicar-les en la docència virtual.
- Explorar eines i aplicacions per a integrar-les en el disseny d'activitats i projectes.
- Conèixer i difondre pràctiques educatives innovadores, per a fomentar les bones pràctiques.
1. Societat del coneixement i Educació Superior
a. Concepte de web 2.0
b. Teories de l'aprenentatge en l'Era Digital.
c. Twitter a l'aula.
2. Metodologies pedagògiques innovadores
a. Aprenentatge cooperatiu
b. Aprenentatge basat en Projectes
c. Tertúlies dialògiques
d. Flipped Classroom
3. Eines per a fomentar treball col·laboratiu:
a. Treballar en documents col·laboratius (Google docs, Drive...)
b. Recopilar idees i informació - murs digitals (Padlet, lino.it. )
4. Eines per a crear i organitzar contingut
a. Nocions bàsiques de Moodle (aula virtual)
b. Vídeo (com realitzar videotutoriales)
c. Mapes mentals (mindomo, goconqr)
d. Symbaloo
e. Canva
5. Eines per a crear qüestionaris i enquestes
a. Kahoot i Socrative
b. LimeSurvey
6. Eines per a Compartir contingut
a. Vídeos (youtube, vimeo…)
b. Imatges (Flickr…)
- Analitzar tendències actuals i de futur de l'educació superior.
- Conèixer les teories de l'aprenentatge en l'Era Digital.
- Prendre consciència de la importància que l'aprenentatge cooperatiu i l'aprenentatge basat en projectes tenen per a potenciar en l'alumnat el desenvolupament de competències per a la innovació.
- Conèixer en què consisteix l'aprenentatge en xarxa: noves maneres d'ensenyar i aprendre en xarxa (de manera connectada) i en la xarxa (Internet i web 2.0)
- Adquirir habilitats per a treballar virtualment
- Adquirir habilitats de presentació i difusió de la informació digital.
- Conèixer i explorar eines col·laboratives.
- Utilitzar les eines tecnològiques de manera crítica.
L'avaluació serà contínua a través de les activitats pràctiques proposades durant el desenvolupament del curs.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.