Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 24/01/2022 15:30 | 24/01/2022 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 31/01/2022 15:30 | 31/01/2022 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 07/02/2022 15:30 | 07/02/2022 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 14/02/2022 15:30 | 14/01/2022 19:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
GEMA FONT BROCH
Consultora en Pragmática de la Comunicación.
Co-Founder de CPI Institute: Communication Pragmatics International Institute junto al experto Enric Lladó.
Instructora Certificada LIDERAZGO SAMURAI (grado Daimyo)
Licenciada en Periodismo-Ciencias de la Comunicación por la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB)
Titulada en Programación Neurolingüística por la Asociación Española de Neurolingüıśtica AEPNL.
Máster Practitioner PNL y Máster en Hipnosis Ericksoniana (IPNLCS).
Formadora de Formadores y Formadora de Teleformadores e-learning
- El nostre objectiu principal és diagnosticar el problema i aprendre a gaudir de la nostra intervenció.
- Lideratge i comunicació quan he de fer una intervenció
MÒDULS
- IMPORTÀNCIA DE LA COMUNICACIÓ
- IMPORTÀNCIA DE LA GESTIÓ EMOCIONAL
- GENERA EL TEU PERFIL LÍDER/AUTOLIDERATGE
- LIDERATGE SITUACIONAL/LIDERATGE EMOCIONAL
- ÈXIT I FRACÀS: AFRONTAR-LOS AMB EINES COMUNICATIVES
El nostre objectiu principal és diagnosticar el problema i aprendre a gaudir de la nostra intervenció.
Lideratge i comunicació en les intervencions
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a