UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

SUPERA LA POR ESCÈNICA

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 16
Presential duration 16
Synchronous online duration 0
Asynchronous online duration 0
Program Own offer -SFPIE
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 24/01/2022
End date of the course 14/01/2022
Registration start date 15/12/2021
Registration end date 23/12/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 24/01/2022 15:30 24/01/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 31/01/2022 15:30 31/01/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 07/02/2022 15:30 07/02/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 14/02/2022 15:30 14/01/2022 19:30 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Non-UV faculty

GEMA FONT BROCH

Consultora en Pragmática de la Comunicación.  

Co-Founder de CPI Institute: Communication Pragmatics International Institute junto al experto Enric Lladó.

Instructora Certificada LIDERAZGO SAMURAI (grado Daimyo)

Licenciada en Periodismo-Ciencias de la Comunicación por la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB)

Titulada en Programación Neurolingüística por la Asociación Española de Neurolingüıśtica AEPNL.

Máster Practitioner PNL y Máster en Hipnosis Ericksoniana (IPNLCS).

Formadora de Formadores y Formadora de Teleformadores e-learning

Training objectives
  • El nostre objectiu principal és diagnosticar el problema i aprendre a gaudir de la nostra intervenció.
  • Lideratge i comunicació quan he de fer una intervenció    
Contents

MÒDULS

  1. IMPORTÀNCIA DE LA COMUNICACIÓ
  2. IMPORTÀNCIA DE LA GESTIÓ EMOCIONAL
  3. GENERA EL TEU PERFIL LÍDER/AUTOLIDERATGE
  4. LIDERATGE SITUACIONAL/LIDERATGE EMOCIONAL
  5. ÈXIT I FRACÀS: AFRONTAR-LOS AMB EINES COMUNICATIVES
Competencies to be developed

El nostre objectiu principal és diagnosticar el problema i aprendre a gaudir de la nostra intervenció.

Lideratge i comunicació en les intervencions

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription