Destinatarios
PDI
Modalidad de impartición
En línea asíncrona + Presencial
Lengua
Inglés
Duración total
10
Duración presencial
8
Duración en línea asíncrona
2
Programa
PRIDA
Modalidad formativa
Curso
Periodo
2º semestre
Curso académico
2020-2021
Edición
01
Any del pla de formació
2021
Fecha de inicio del curso
25/05/2021
Fecha de finalización del curso
02/06/2021
Fecha de inicio de inscripción
01/06/2021
Fecha de finalización de inscripción
08/06/2021
Sesiones
Sesión | Fecha y hora de inicio | Fecha y hora de finalización | Aula | Ubicación |
---|---|---|---|---|
1 | 25/05/2021 09:30 | 25/05/2021 13:30 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 02/06/2021 09:30 | 02/06/2021 13:30 | Aula 2.1 SFPIE |
Perfil profesional destinatarios
PDI from any non-philological area that currently teaches or can teach in English in their
degrees.
Profesorado UV
- Maruenda Bataller, Sergio
- PDI-Titular d'Universitat
Estructura UV organizadora
Objetivos formativos
Learning objectives:
- To create teaching materials and activities in EMI courses to cater for students' learning needs, course objectives and assessment methods.
- To learn about the types of assessment tools and criteria that can be used in EMI courses.
- To design an assessment system for course materials and class activities that interrelates competencies and learning objects.
Contenidos
Contents:
- Materials design in EMI: pedagogical and practical issues.
- Analysing, producing, adapting and assessing materials for learners.
- Assessment: competencies > learning outcomes > materials/activities
Competencias que se desarrollarán
- 1. To be able to create and adapt materials and teaching activities for EMI courses.
- 2. To be able to design and apply assessment tools and systems not only to students' competencies but also to course materials and teaching performance.
Criterios y procedimiento de evaluación de la actividad
Design of a course activity / material with its corresponding assessment system
Última modificación
01/10/2021